Brew Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Ja skjønner hva du mener. Jeg bruker mange ganger skjerm tastaturet til korte svar på sms o.l. Hvis jeg skal bla i og kansje redigere en lang tekst synes jeg hw tastaturet er suverent og man har hele skjermen fri til det man jobber med. Og så har det jo mange funksjoner utenom det å skrive tekst. For meg er det blitt en vane å skyve fram tastaturet når jeg "vekker" telefonen :-) 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Er det fortsatt billigst å bestille den fra kanada? Noen som har gjort det? Er det safe? Lang leveringstid? Og fungerer denne versjonen i norsk nett? Endret 1. april 2016 av sevs Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Denne så billig og grei ut, men er mytrendyphone til å stole på? Kommer moms i tillegg? http://m.mytrendyphone.no/shop/blackberry-priv-32gb-183510p.html Edit: Merverdiavgift og toll Alle varene sendes fra Danmark. Vi gjør oppmerksom på at forsendelser på over 350 norske kroner inkl. frakt er tollpliktige og at det i de fleste tilfeller vil tilkomme norsk moms (25% av sendingens verdi). Se våre salgsvilkår. Vi påpeker at det er kundens eget ansvar å få varene fortollet i fall de ikke blir merket ut av Tollvesenet. Ellers henviser vi til Tollvesenets og Postens egne sider Da blir vel prisen nesten det samme som fra kanada, men med noe mindre frakttid tipper jeg. E2 Man sparer 650kr på å bestille den frå kanada med forbehold om at ikkje den forsvinne ut i et svart posthol http://ca.crackberry.com/blackberry-priv---unlocked-stv100-1/121A264A22351.htm Endret 1. april 2016 av sevs Lenke til kommentar
Brew Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Den forsvinner vel neppe. Men undersøk fraktpris fra kanada. Frakt er med i regnestykket når du skal betale moms. Jeg synes det var veldig greit å kjøpe fra Clove i England. Trygt kjøp og god kundeservice. Og dem gir to års garanti. Men UK modellen har ikke støtte for trådløs lading. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Tok utgangspunkt i at det var fri frakt, men det gjelder vel kanskje bare fri frakt i innland (kanda)?Er det billigere fra UK? Med frakt koster den 454 GBP = 5370,25kr. +25% moms så blir det 6712,50kr. Dette er billigere enn fra kanada. Er det noe som mangler i regninga mi? Kommer britisk VAT i tillegg? Så er det vel et lite tollgebyr i tillegg, men dette er vel ganske statisk. Endret 2. april 2016 av sevs Lenke til kommentar
Brew Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg kommer frem til 7183,63 ferdig fortollet. Du betaler ikke britisk vat. Ser at dem også har inlevrte tlf til redusert pris. https://m.clove.co.uk/search.aspx http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/fortolling-og-tollregler/fortolling-motta-fra-utlandet/ Lenke til kommentar
sevs Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Tenkte å bestille fra Clove da. MEN bankkortet fungerer ikke. Har nettopp fått nytt kort (på torsdag). Kan ikke legge det inn i Paypal heller. I Sage Pay skriver jeg in kortinfo,klikker på "Confirm card details" så blir alle kortsifferene gjort om til 0000... og dette kommer opp The Card Type selected does not match card number. I Paypal kommer dette opp når jeg prøver å tilknytte et kort: Vi kan dessverre ikke behandle forespørselen for øyeblikket. Prøv på nytt senere. andre med samme eller lignende problem? Endret 3. april 2016 av sevs Lenke til kommentar
technicality Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Tenkte å bestille fra Clove da. MEN bankkortet fungerer ikke. Har nettopp fått nytt kort (på torsdag). Kan ikke legge det inn i Paypal heller. I Sage Pay skriver jeg in kortinfo,klikker på "Confirm card details" så blir alle kortsifferene gjort om til 0000... og dette kommer opp The Card Type selected does not match card number. 2f7d01825c5bc08f78f086b3d7498873.png I Paypal kommer dette opp når jeg prøver å tilknytte et kort: Vi kan dessverre ikke behandle forespørselen for øyeblikket. Prøv på nytt senere. f6b1cd72c0d36b1cf11eb4af15fca432.png andre med samme eller lignende problem? Mange banker har byttet over til Mastercard debit, dobbelt sjekket at det faktisk er visa? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Fikk det endelig til. Måtte velge Visa Debit i stedet for Visa på clove.co.uk. Men feilen på Paypal er fortsatt tilstede. Venter i spenning! Lenke til kommentar
Brew Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Fått oppdateringer til noen av de spesifikke Blackberry appene. Noe er tilpasninger til Android M,så da er vel den like om hjørnet. Blackberry hub,en har fått støtte for flere kontoer bl.a. instagram. BB tastaturet har nå fått støtte for swipe input,og det er jo litt rått at det også funker på det fysiske tastaturet Lenke til kommentar
Brew Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Ny "blackberry apps" oppdatering i går. Det mest merkbare er vel at kameraet har fått manuelle instillinger for Fokus,iso,lukkertid,hvitbalanse og eksponerings kompensasjon. Et stort pluss som gjør kameraet enda bedre. Nytt er også at man kan styre kameraet og de manuelle innstillingene fra HW tastaturet. Ganske så kult :-) Både skjerm og HW tastaturet er dessuten oppdatert med en CTRL tast, som dermed åpner for kjente snarveier som: ctrl-c for å kopiere,ctrl-v for å lime inn, o.s.v. Stort pluss i min bok :-) Ellers er Blackberry flink til å være kjapt ute med de månedlige sikkerhets oppdateringene fra google. De siste måneder har de kommet til Blackberry Priv,før de kommer til Nexus. Priv,en blir bare bedre og bedre etter MM updaten og de spesifikke oppdateringene fra BB. Lenke til kommentar
Brew Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Da er det mulig å "re-mappe" det fysiske tastaturet slik at man får nordisk "layout" med ÆØÅ taster. http://android.onse.fi/finqwerty/priv.html "FinQwerty, which now has support for the Priv, is now in open beta. It has support for the following umlauts: Finnish, Swedish, Danish, Norwegian and German.Join the open beta here: https://play.google.com/apps/testing...qwerty.finnishI hope you find it useful. " Synes egentlig det går fint som det er,men er jo veldig greit å ha "direkte" æøå taster. Har testet og det funker :-) Endret 11. august 2016 av Brew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå