int20h Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Slik utvikler man for AMD64 AMDs Mike Wall har skrevet en artikkel som gir gode tips om hvordan man kan migrere kildekode fra 32-bits nivå til å ta fordel av selskapets 64-bits plattform. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) er det det at x86 var/er på 32 bit som gjør den dårlig? arkitekturen altså? de har sikkert forandra til 64 pga av meg! jeg spurte om ikke det var på tide å forandre x86 arkitekuter snart, via e-post. 3 år siden el.no Jeg fikk skryt for min kunnskap av selveste AMD Endret 14. november 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 er det det at x86 var/er på 32 bit som gjør den dårlig? arkitekturen altså? de har sikkert forandra til 64 pga av meg! jeg spurte om ikke det var på tide å forandre x86 arkitekuter snart, via e-post. 3 år siden el.no Jeg fikk skryt for min kunnskap av selveste AMD Jasså - - - det er du som sitter på den patenten - - - har lurt på hvem det var Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 er det det at x86 var/er på 32 bit som gjør den dårlig? arkitekturen altså? de har sikkert forandra til 64 pga av meg! jeg spurte om ikke det var på tide å forandre x86 arkitekuter snart, via e-post. 3 år siden el.no Jeg fikk skryt for min kunnskap av selveste AMD Jasså - - - det er du som sitter på den patenten - - - har lurt på hvem det var hehe Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hvorfor kom ikke denne nyheten under sourcecode.no ? Har vel mer med programmering å gjør enn hardware ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå