Mushaboom Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Finnes det forskjell mellom sapphire 9600PRO fireblade-edition, og Sapphire 9600XT? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ikke store forskjellene, men Fireblade "var" den raskeste før XT ble lansert. Nå vet jeg ikke de exakte hastighetene disse 2 kortene kjører på, men jeg tror jeg villse satset på XT for det er 1: Nyere 2:Du får med HL" bundle (eller en nedlastingskode e.l) Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Henger meg på her med noen flere spørsmål.. Ser i prisguiden følgende tre varianter av sapphire 9600 Pro Sapphire Radeon 9600 PRO 128 MB Sapphire Radeon 9600 PRO Fireblade E 128 MB Sapphire Radeon 9600 PRO Ultimate Edition Er det noen som vet helt konkret hva som er forskjellen? Er det noe forskjell i utgangene på kortet? Har de VGA eller DVI, eller begge deler? -Vegar Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 alle har vel de samma utgangene men: "ultimate edition" har passiv kjøling "fireblade" er raskere en PRO *grin* PRO er det helt plaine kortet i "serien" Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Passiv kjøling: det er penger å spare på å kjøpe standard vifteløsning og Heatpipe hver for seg og montere selv. Men jeg antar at en i en reklamasjonssak vil påberope seg ansvarsfraskrivelse fra leverandørs side ved egenmontert kjøling, selv om det er identisk med "Ultimate Edition". Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ultimate er en pro uten vifte Fireblade er raskere enn pro XT tror jeg er på linje med Fireblade eller noe i den duren, men du får med HL2 bundle (eller kode) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Ultimate er en pro uten vifteFireblade er raskere enn pro XT tror jeg er på linje med Fireblade eller noe i den duren, men du får med HL2 bundle (eller kode) som sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå