Tkse Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hva holder Chambers på med? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Markerings i verdensklasse. Faen altså Chambers... 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Game over. Ingen av de som spiller her har noe i Arsenal å gjøre. Fryktelig, fryktelig omgang. Stryk. Tapet betyr ikke noe i det store og hele, men bør bety noe for de som får sjansen fra start. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 4-2 til Sheffield. Begynner sakte og sikkert å nærme seg dette resultatet.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 4-2 til Sheffield. Begynner sakte og sikkert å nærme seg dette resultatet.. Vi putter ikke i dag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Trodde dette var en sikker B Men kan unnskyldes med 2 tidlige skader. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Wenger knows. Skapt nada på 45 min. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Jaja, lett å unnskylde dette med at vi måtte bytte to ganger tidlig, men dette var ikke godkjent. Tror Giroud rørte ballen 4 ganger i første omgang... På tide at du tar ansvar nå Campbell om du ønsker å være i denne klubben. Debuchy og Gibbs må gi bedre støtte. Dette snur vi vel neppe, men en god andre omgang er et krav. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Wenger knows. Skapt nada på 45 min. For å være ærlig så visste nok Wenger at det var en sjans vi ble å tape denne. Jeg mener, se på lagoppstillinga.. Chambers har vært syndebukk i flere kamper og han velger å starte med han. Kamara, Iwobi og karatekiden Flamini fra start.. Campbell har nesten ikke spilt kamper. Vil heller spare Ozil, Alexis og de andre til helga. Synd Walcott ble skadet, men det er jo et godt tegn Wenger ikke startet han. Bare jævlig uheldig at han ble skadet så fort han kom innpå. Endret 27. oktober 2015 av Adrax Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Flau innsats fra de som har jevnlige innhopp på førstelaget. Vi skapte ingenting. Elendig. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg klarer virkelig ikke å være skikkelig misfornøyd med tap her i kveld. Vinner vi er vi et steg nærmere Carling Cup-trofé, taper vi er vi et skritt nærmere PL-trofé. (I hvertfall slik denne cupen gir stor skaderisiko) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Wenger knows. Skapt nada på 45 min. For å være ærlig så visste nok Wenger at det var en sjans vi ble å tape denne. Jeg mener, se på lagoppstillinga.. Chambers har vært syndebukk i flere kamper og han velger å starte med han. Kamara, Iwobi og karatekiden Flamini fra start.. Campbell har nesten ikke spilt kamper. Vil heller spare Ozil, Alexis og de andre til en viktigere kamp. Synd Walcott ble skadet, men det er jo et godt tegn Wenger ikke startet han. Bare jævlig uheldig at han ble skadet så fort han kom innpå. Så start U-21 gutta isteden da. Å hvile laget sånn halvveis når du vet at dette er kampene hver eneste sesong hvor skadene kommer. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Wenger knows. Skapt nada på 45 min. For å være ærlig så visste nok Wenger at det var en sjans vi ble å tape denne. Jeg mener, se på lagoppstillinga.. Chambers har vært syndebukk i flere kamper og han velger å starte med han. Kamara, Iwobi og karatekiden Flamini fra start.. Campbell har nesten ikke spilt kamper. Vil heller spare Ozil, Alexis og de andre til en viktigere kamp. Synd Walcott ble skadet, men det er jo et godt tegn Wenger ikke startet han. Bare jævlig uheldig at han ble skadet så fort han kom innpå. Så start U-21 gutta isteden da. Å hvile laget sånn halvveis når du vet at dette er kampene hver eneste sesong hvor skadene kommer. Ville vært litt urettferdig for fansen som reiser langveis for å se favorittspillerne sine spille, så dukker det opp 11 spillere som man aldri har sett spille. Endret 27. oktober 2015 av Adrax Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg klarer virkelig ikke å være skikkelig misfornøyd med tap her i kveld. Vinner vi er vi et steg nærmere Carling Cup-trofé, taper vi er vi et skritt nærmere PL-trofé. (I hvertfall slik denne cupen gir stor skaderisiko) Problemet mitt er at det er sånn halvhjertet innsats. Skal du drite i turneringen, start unggutter over hele linja. Ligacupen er og har alltid vært en tulleturnering for oss. Ingen vits i å bruke krefter på den. Spesielt ikke når vi har en ok sjanse i ligaen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg klarer virkelig ikke å være skikkelig misfornøyd med tap her i kveld. Vinner vi er vi et steg nærmere Carling Cup-trofé, taper vi er vi et skritt nærmere PL-trofé. (I hvertfall slik denne cupen gir stor skaderisiko) Problemet mitt er at det er sånn halvhjertet innsats. Skal du drite i turneringen, start unggutter over hele linja. Ligacupen er og har alltid vært en tulleturnering for oss. Ingen vits i å bruke krefter på den. Spesielt ikke når vi har en ok sjanse i ligaen. Nettopp. Skulle gjerne sett en ellever helt fri for førstelagsspillere. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det er ikke lov, derfor gjør ikke Wenger det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det er ikke lov, derfor gjør ikke Wenger det. Ikke lov? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Arsenal being Arsenal... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Ikke lov? Alle lag i England er pliktig til å stille med sterkest mulig lag i alle turneringer i regi FA. Derfor kan ikke klubbene stille med et dårlig mannskap for å hvile de gode eller for å tape en turnering med vilje. Edit: Her er selve regelen: "6.5 Each Club shall play its full available strength in and during all Cup Competition matches, unless some satisfactory reason is given. The Board will from time to time issue a policy as to what constitutes ‘full available strength’. In the event of the explanation not being deemed satisfactory the Management Committee shall have power to impose such penalties as they shall think fit. The provisions governing disciplinary matters in relation to the Competition are contained in Rule 23." Endret 27. oktober 2015 av Espp Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Ikke lov? Alle lag i England er pliktig til å stille med sterkest mulig lag i alle turneringer i regi FA. Derfor kan ikke klubbene stille med et dårlig mannskap for å hvile de gode eller for å tape en turnering med vilje. Så hvorfor spiller ikke Sanchez, Özil, Koscielny etc da? Hvor går grensen for sterkest mulig lag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå