Gå til innhold

TEST: MK903V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"dersom onkel Rolf skulle ønske å bruke TV-en til å vise bilder fra forsommerens Pattaya-eventyr."

Dette hørtes alt for kjent ut, jeg har en onkel som heter Rolf, han elsker å reise og fotografere og gjerne også vise fram disse bildene på TVen når han kommer hjem :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Prøvde en liknende sak i fjor. Flashminnet ble fucka opp etter at den var slått av og på et visst antall ganger. Det samme skjedde med Raspberry Pi etter en tids bruk. 5 måneder er det lengste jeg har brukt en Raspberry Pi før SD-kortet fikk så mange feil at den ikke startet. Heldigvis er det enklere å legge inn et nytt image på et SD-kort til Raspberry enn på slike Androidpinner.

Lenke til kommentar

Har noen erfaring med å spille gamle emulerte spill via en Android pinne? Enten en pinne med fullt Androidsystem, eller pinne som bare speiler mobilen sin skjerm.

Har lyst til å leke meg med eldre spill fra Nintendo og annet fra 80- og 90-tallet. Da gjerne med blåtann håndkontroll, eller wifi håndkontroll.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt en av de variantene som finnes av denne, og dessverre nekter TV2 SUMO å kjøre på den, ettersom de "tror" at enheten er rooted. Det er den rent faktisk ikke, uten at det hjelper stort. Planen var å bruke den til TV2, NRK og NetFlix, men så lenge TV2 var utilgjengelig, havnet den i skuffen til fordel for Apple TV 3.

Lenke til kommentar

Har den ikke skikkelig 4K støtte, så blir den jo egentlig allerede like foreldet som Apple-TV er. Det finnes bedre og moderne medie-boxer i dag med 4K støtte som fungerer. En trenger ikke ta til takke med en standard fra 2012 lengre.

Lenke til kommentar

Har den ikke skikkelig 4K støtte, så blir den jo egentlig allerede like foreldet som Apple-TV er. Det finnes bedre og moderne medie-boxer i dag med 4K støtte som fungerer. En trenger ikke ta til takke med en standard fra 2012 lengre.

Dette er ikke en ordinær medieboks, men en android-pinne for spesielt interesserte.

Lenke til kommentar

Dette er ikke en ordinær medieboks, men en android-pinne for spesielt interesserte.

Hva er poenget med denne om man kan få en mer oppdatert og billigere medieboks for samme pris.......?

Lenke til kommentar

Har noen erfaring med å spille gamle emulerte spill via en Android pinne? Enten en pinne med fullt Androidsystem, eller pinne som bare speiler mobilen sin skjerm.

Har lyst til å leke meg med eldre spill fra Nintendo og annet fra 80- og 90-tallet. Da gjerne med blåtann håndkontroll, eller wifi håndkontroll.

Jeg har prøvd dette på diverse android-produkter, men alle har en "input-output" forsinkelse som gjør super mario ganske mye vanskeligere, og fryktelig frustrerende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...