Cthulhu Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Denne lille datamaskinen kjører Android, har 4K-støtte og kan plugges rett inn i en TV eller monitor.TEST: MK903V Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Dette burde være på alle TVer...,at alle var "DUMME" uten en sånn sak. Det gir folk en sjangs til å velge. Helst uten properitær-tech...,som kan begrense valg-mulighetene. 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hvorfor i allverdens navn skal man kjøpe noe slikt når Android TV er lansert og skal være Google sitt svar på media-konsumering. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 rart at den sliter på med video på kodi. Jeg kjører kodi på raspberry pi 2 model b (ikke oppå android) og kjører filmer i full hd uten problemer og den er jo vesentlig svakere Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 "dersom onkel Rolf skulle ønske å bruke TV-en til å vise bilder fra forsommerens Pattaya-eventyr." Dette hørtes alt for kjent ut, jeg har en onkel som heter Rolf, han elsker å reise og fotografere og gjerne også vise fram disse bildene på TVen når han kommer hjem 2 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Pattaya-eventyrene til onkel Rolf høres ytterst tvilsomme ut... 1 Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Prøvde en liknende sak i fjor. Flashminnet ble fucka opp etter at den var slått av og på et visst antall ganger. Det samme skjedde med Raspberry Pi etter en tids bruk. 5 måneder er det lengste jeg har brukt en Raspberry Pi før SD-kortet fikk så mange feil at den ikke startet. Heldigvis er det enklere å legge inn et nytt image på et SD-kort til Raspberry enn på slike Androidpinner. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Det letteste er å bare speile PC eller mobil over på TVen via wifi og Splashtop eller lignende apper. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Har noen erfaring med å spille gamle emulerte spill via en Android pinne? Enten en pinne med fullt Androidsystem, eller pinne som bare speiler mobilen sin skjerm. Har lyst til å leke meg med eldre spill fra Nintendo og annet fra 80- og 90-tallet. Da gjerne med blåtann håndkontroll, eller wifi håndkontroll. Lenke til kommentar
Just_in_case_666 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Den der er jo "utgått på dato" Man kan få noe mye bedre for samme pris i dag! Lenke til kommentar
Oklo Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har kjøpt en av de variantene som finnes av denne, og dessverre nekter TV2 SUMO å kjøre på den, ettersom de "tror" at enheten er rooted. Det er den rent faktisk ikke, uten at det hjelper stort. Planen var å bruke den til TV2, NRK og NetFlix, men så lenge TV2 var utilgjengelig, havnet den i skuffen til fordel for Apple TV 3. Lenke til kommentar
'C64 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Har den ikke skikkelig 4K støtte, så blir den jo egentlig allerede like foreldet som Apple-TV er. Det finnes bedre og moderne medie-boxer i dag med 4K støtte som fungerer. En trenger ikke ta til takke med en standard fra 2012 lengre. Lenke til kommentar
rasivert Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Enda godt den ikke ser så dum ut, da. Lenke til kommentar
rasivert Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Har den ikke skikkelig 4K støtte, så blir den jo egentlig allerede like foreldet som Apple-TV er. Det finnes bedre og moderne medie-boxer i dag med 4K støtte som fungerer. En trenger ikke ta til takke med en standard fra 2012 lengre. Dette er ikke en ordinær medieboks, men en android-pinne for spesielt interesserte. Lenke til kommentar
Just_in_case_666 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Har den ikke skikkelig 4K støtte, så blir den jo egentlig allerede like foreldet som Apple-TV er. Det finnes bedre og moderne medie-boxer i dag med 4K støtte som fungerer. En trenger ikke ta til takke med en standard fra 2012 lengre. Dette er ikke en ordinær medieboks, men en android-pinne for spesielt interesserte. Hva er poenget med denne om man kan få en mer oppdatert og billigere medieboks for samme pris.......? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Har noen erfaring med å spille gamle emulerte spill via en Android pinne? Enten en pinne med fullt Androidsystem, eller pinne som bare speiler mobilen sin skjerm. Har lyst til å leke meg med eldre spill fra Nintendo og annet fra 80- og 90-tallet. Da gjerne med blåtann håndkontroll, eller wifi håndkontroll. Jeg har prøvd dette på diverse android-produkter, men alle har en "input-output" forsinkelse som gjør super mario ganske mye vanskeligere, og fryktelig frustrerende. 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Takk for innspill. Får vel slå fra meg dette da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg