Roar Kneppen Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 1946 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Det var da en saklig plassering av telefonkiosken. Plassert slik for at ingen skal stikke av med den? De er vel blitt et samlerobjekt disse nå kanskje? Har tilbrakt en del tid i en sånn i min ungdom...ikke alltid bare for å ringe.. Du har ei linje ut i nedre høyre hjørne, den plager ikke meg.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Det var da en saklig plassering av telefonkiosken. Plassert slik for at ingen skal stikke av med den? De er vel blitt et samlerobjekt disse nå kanskje? Har tilbrakt en del tid i en sånn i min ungdom...ikke alltid bare for å ringe.. Du har ei linje ut i nedre høyre hjørne, den plager ikke meg.. Ja, hvertfall nesten. Jeg tror det mangler 1 eller 2 mm. Men den føles jo som ut i krysset. Bildet er langt fra nytt - er nok noen år. Men telefonkiosken står der fortsatt. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Den ikoniske kiosken har, fortjent, havnet på sokkel. Jeg får veldig lyst til å vatre opp en del horisontale linjer. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Den ikoniske kiosken har, fortjent, havnet på sokkel. Jeg får veldig lyst til å vatre opp en del horisontale linjer. Ja, du må gjerne prøve, men muligheten for at du ender opp som gutten i Prøysenvisa som skulle lage syskrin til mor og endte opp med spekefjøl er så absolutt til stede her med skrå vinkel i utgangspunktet og linjer i alle retninger. Når du retter et sted så følger noe annet med og slik fortsetter det til svært mye av bildet er borte for skal alt det horisontale være i vater så skal vel alt det vertikale også være i vater. Derfor nøyde jeg meg med å vatre langs nedre ramme og de vertikale sidene. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Flott detaljert og fargerikt bilde med kiosken som bør hedres med en plass på et egnet museum . Gjorde et forsøk på å rette opp horisonter og fallende linjer ,det gikk greit . Men når det er så lite å gå på forsvinner for mye av motivet og en ender opp med spekefjøla , til tross for at jeg kan rette opp 8 punkter i redigeringsprogrammet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Ett artig motiv som trigger Hr. Undring Den telefonkiosken ser ganske så malplassert ut, men alt er kanskje ved det normale like vel ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Ett artig motiv som trigger Hr. Undring Den telefonkiosken ser ganske så malplassert ut, men alt er kanskje ved det normale like vel ? Mvh. Rolf Ja, den har stått der og vært malplassert der oppe i noen år nå siden jeg så den første gang. Men som du kanskje har oppdaget så har jeg sansen for slikt som ikke er helt A4. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Dette var no snodige greier..... Uansett, en god dokumentasjon på at byplanleggere eller hvem det måtte være, kan gå på en smell. Et skikkelig C moment i tillegg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg