Frozen Demon Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Holder jeg inne 3 eller flere taster på en gang så begynner det å pipe. HVFORFOR???? Hva kan jeg gjøre for å få dette vekk? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Det er en begrensning på PS2 kontakten. Skift til USB tastatur for å unngå problemet (eventuelt se om det finners en PS2 til USB kontakt). Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ehm, nja.. dårlig tastatur, ikke ps2-plugg. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Mitt logitech tastatur piper bare når jeg bruker PS/2 overgangen. Når jeg bruker USB kabelen så piper det ikke. Men jeg må jo nesten bruke PS/2 overgangen, viss ikke så funker ikke tastaturet før du kommer inn i OS. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Det har med ps2-pluggen å gjøre ja, ikke noe diskusjon der. Er vel sjelden du får bruk for tastaturet før os, men de få gangene d r aktuelt kan du jo bare stappe den inn i ps2-porten. Lenke til kommentar
snole Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Mitt logitech tastatur piper bare når jeg bruker PS/2 overgangen. Når jeg bruker USB kabelen så piper det ikke. Men jeg må jo nesten bruke PS/2 overgangen, viss ikke så funker ikke tastaturet før du kommer inn i OS. Merkelig. Jeg har den desktop pakken med keyboard og MX700 mus. Tastatur funker helt fra BIOS'en detekteres, og jeg kjører USB. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Holder jeg inne 3 eller flere taster på en gang så begynner det å pipe.HVFORFOR???? Hva kan jeg gjøre for å få dette vekk? Hvor ofte MÅ man holde inn tre taster samtidlig? Eneste jeg kjenner til er når du må trykke Alt/ctrl/del. Det peip i PC'en min også en gang, det var når katta gikk over tastaturet. Løsningen var enkel hos meg, unngå at katta går over tastaturet. Endret 15. november 2003 av John Kr Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Holder jeg inne 3 eller flere taster på en gang så begynner det å pipe.HVFORFOR???? Hva kan jeg gjøre for å få dette vekk? Hvor ofte MÅ man holde inn tre taster samtidlig? Eneste jeg kjenner til er når du må trykke Alt/ctrl/del. Det peip i PC'en min også en gang, det var når katta gikk over tastaturet. Løsningen var enkel hos meg, unngå at katta går over tastaturet. man pleier å trykke på flere enn 3 samtidig i spill. det gjør jeg hvertfall Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hiv tastaturet å kjøp deg et nytt et. Lenke til kommentar
Frozen Demon Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Holder jeg inne 3 eller flere taster på en gang så begynner det å pipe.HVFORFOR???? Hva kan jeg gjøre for å få dette vekk? Hvor ofte MÅ man holde inn tre taster samtidlig? Eneste jeg kjenner til er når du må trykke Alt/ctrl/del. Det peip i PC'en min også en gang, det var når katta gikk over tastaturet. Løsningen var enkel hos meg, unngå at katta går over tastaturet. man pleier å trykke på flere enn 3 samtidig i spill. det gjør jeg hvertfall Så klart en ofte holder inne mer enn 3 taster, og en blir ganske forbanna når det er ting en ikke klarer fordi en bare kan holde inn 3 taster. Foresten så fins det tastatur som en både kan bruke før os starter opp og i os uten at det piper(ja jeg er 100% sikker), men takker for hjelpen iallefall Endret 15. november 2003 av Frozen Demon Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Jeg beklager - tenkte ikke på dette med spill. Eneste spillet jeg spiller er FlightSim, her er det aldri behov for å bruke mere en 2-3 knapper samtidlig. Dette med katta var en spøk, men faktisk har hendt. Endret 15. november 2003 av John Kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå