Ronald Ulysses Swanson Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Som tittelen sier, så lurer jeg på om noen vet hvor man kan få tak i lange boksere til en grei pris - enten i fysisk butikk eller på nettet. Har prøvd flere av de større kleskjedene (Dressmann o.l.), men de har kun den vanlige varianten.En variant jeg har og som jeg liker veldig godt er denne; https://www.gsport.no/produkt/171553/under-armour-armour-hg-comp-short, men det blir fort dyrt med flere sånne. Noen som har erfaringer eller tips? Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Bjørn Borg har vel noen varianter som du får tak i på Carlings. Ofte på 2 for 300-tilbud. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Sloggi har noen skikkelig lange. Men jeg har til gode å se dem i noen butikker. Godt utvalg i undertøy for menn er tydeligvis ikke et satsningsområde. http://www.ebay.com/itm/3-Boxer-Uomo-Sloggi-Men-Basic-LONG-colore-BIANCO-Taglia-4-S-/151729664806?hash=item2353caf326:m:mT23hkMugy9FR4uawO8SQqQ Lenke til kommentar
Seen Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Du kan sjekke ut Comfyballs da! 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Sjekk hos stormberg, der handlet jeg når mannfolket ville ha lang boxer! Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Sjekk hos stormberg, der handlet jeg når mannfolket ville ha lang boxer! Takk for tipset! Var en tur innom en butikk i dag og kjøpte med meg en for å prøve Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Du kan alltid bestille de fra Under Armour, de ligger på rundt 200,- pr stk. Altså vanlig boksershorts som er lang, ikke kompresjons-shorts som du har en av Endret 26. oktober 2015 av Brandshal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå