youtuber1 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Overskriften sier alt. Hvordan lager man en app? Ingen som helst peiling rundt dette. Kan hvem som helst lage sin egen app? Er det gratis? Hva skal til for å få kunne laget en? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Det enkleste er om du bare går inn på youtube og søker. "How to make Android app" eller "How to make iphone app". Det er gratis, men om du skal legge den ut på feks Apple AppStore, så tror jeg du må ha en utvikler lisens til $100 eller noe slikt. var iallefall det før. Du må kunne programmering, eller iallefall lære deg det 1 Lenke til kommentar
youtuber1 Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Det enkleste er om du bare går inn på youtube og søker. "How to make Android app" eller "How to make iphone app". Det er gratis, men om du skal legge den ut på feks Apple AppStore, så tror jeg du må ha en utvikler lisens til $100 eller noe slikt. var iallefall det før. Du må kunne programmering, eller iallefall lære deg det Tusen takk for svar! Skal prøve å sjekke ut det litt bedre. Sett på litt youtube videoer, men blir forklart veldig komplisert der Derfor jeg spør litt her også for å kanskje klare å forstå det litt bedre! Endret 25. oktober 2015 av youtuber1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hvis du ikke kan litt programmering, så ER det komplisert. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 For min del var jeg totalt blank, men klarte greit å lage en Android-app med MIT App-inventor(http://appinventor.mit.edu/explore/). Apple-appen måtte jeg betale noen andre for å lage, da jeg ikke fant et tilsvarende GUI-verktøy å bruke der. Gratis å lage og publisere til android, koster penger å publisere til apple. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hvordan lager man en app? Man skriver inn masse bokstaver, tall og symboler i et program og trykker på noen knapper. Man må selvfølgelig ha bilder og animasjoner, kanskje en video eller 8 også. Man må sette alt sammen i et "forhåndsdefinert system" slik at alt vises og oppfører seg korrekt. Er ikke så vanskelig, bare vanskelig å lære Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå