van der Her Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Hei,Satt opp TV´en min i går kveld, etter at Lefdal kom og leverte den på fredag. Så ikke ripen i går kveld, men i dag fikk jeg øye på den. Det er en liten tynn vannrett ripe i skjermen på ca 3-4 cm, helt øverst på TV´n, en halv cm under TV-rammen. Den synes ikke på avstand, med mindre man går helt inntil skjermen. Jeg kan nærmest garantere at jeg ikke har påført skjermen denne skaden.Det er mulig jeg er ekstremt pirkete, men jeg synes allikevel det er sykt irriterende. Er dette noe som jeg kan reklameres på? Eller vil dette bare bli "ord mot ord" om jeg kontakter Lefdal. Om noen har noen forslag til hva jeg kan/bør gjøre, så tas innspillene i mot med STOR takknemlighet :-) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg kjøpte en TV fra komplett for en stund siden, og den viste seg å ha en skade i det ene hjørnet. Dette oppdaget jeg ikke før TVen var satt opp og slått på. Jeg kontaktet Komplett med en gang, og de sendte en ny dagen etterpå. Det kom en budbil og hentet den skadede TVen noen dager senere, og jeg hørte aldri noe mer om det. Lenke til kommentar
van der Her Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg kjøpte en TV fra komplett for en stund siden, og den viste seg å ha en skade i det ene hjørnet. Dette oppdaget jeg ikke før TVen var satt opp og slått på. Jeg kontaktet Komplett med en gang, og de sendte en ny dagen etterpå. Det kom en budbil og hentet den skadede TVen noen dager senere, og jeg hørte aldri noe mer om det. Det var god service :-) Spørs om lefdal tilbyr det samme! Lenke til kommentar
van der Her Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg kjøpte en TV fra komplett for en stund siden, og den viste seg å ha en skade i det ene hjørnet. Dette oppdaget jeg ikke før TVen var satt opp og slått på. Jeg kontaktet Komplett med en gang, og de sendte en ny dagen etterpå. Det kom en budbil og hentet den skadede TVen noen dager senere, og jeg hørte aldri noe mer om det. Peiling på om slike riper "vokser" forresten? Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Du har da uansett 30 dagers åpent kjøp. Så er jo bare å levere den tilbake uansett. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 hvis du har fått en tv med perfekt bilde og ingen lyslekasje og det ikke plager deg å ha den ripen der hadde jeg beholdt den. er mange tver som har lyslekasjer og andre småfeil og hvis du har et bra eksemplar hadde jeg heller beholdt dne istedenfor å få noe som ikke fungerer like bra Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 hvis du har fått en tv med perfekt bilde og ingen lyslekasje og det ikke plager deg å ha den ripen der hadde jeg beholdt den. er mange tver som har lyslekasjer og andre småfeil og hvis du har et bra eksemplar hadde jeg heller beholdt dne istedenfor å få noe som ikke fungerer like bra Godt poeng. Lenke til kommentar
van der Her Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 hvis du har fått en tv med perfekt bilde og ingen lyslekasje og det ikke plager deg å ha den ripen der hadde jeg beholdt den. er mange tver som har lyslekasjer og andre småfeil og hvis du har et bra eksemplar hadde jeg heller beholdt dne istedenfor å få noe som ikke fungerer like bra Du sier noe :-) Nei, jeg er strålende fornøyd med TV´en altså. Ripen plager meg, men det er jo bare fordi den er helt ny. Minner meg og de gangene jeg har kjøpt ny telefon...er livredd for miste den i bakken, og finkjemmer skjermen for riper. Får jeg øye på noe er det alltid krise, i hvert fall de første dagene... Etter hvert så gir jeg totalt F, og driter i om jeg mister telefonen i bakken, så lenge ikke skjermen knuser helt da. Føler allikevel at en TV bør vare lenger enn en mobil, men om jeg ikke tar kontakt med Lefdal i løpet av de nærmeste dagene, så regner jeg med at irritasjonen vil forsvinne uansett... kjenner jeg meg selv rett :-D Takk for rådet, trengte noen "beholde-TV-råd også" hehe Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Min bror er på sin fjerde tv pga heavy lightbleed og bildebehandlingdtull. Den han har nå funker. Derfor jeg sier behold om du kan leve med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå