pertm Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Er ikke helt sikker på om jeg skal putte denne linken her eller på nyheter. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Er ikke helt sikker på om jeg skal putte denne linken her eller på nyheter. I hvert fall ikke på nyheter, denne "nyheten" er fra Sun, 24 Feb, 2002 02:01am. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Uber-kult assa. Det må jeg prøve når jeg kommer hjem. (Øøø! Nei. Skal på LAN. Kanskje jeg kan steike meg en Grandiosa eller no? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Sitter her og tenker på hvor mange ganger denne linken er blitt postet her på forumet det siste året...men den er fremdeles kul nok den...til glede for nye lesere vettu... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Den der tråden er siinsykt old! maange poster om den.. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Den der tråden er siinsykt old! maange poster om den.. Jeg tror han forstod det jonas, det er bare 4 stk. som har sagt det før deg. Lenke til kommentar
eught Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hvorfor er virkelig nødt å skrive at de har sett ting for lenge siden? Selv om dere kanskje har sett det for lenge siden, finnes det faktisk en del folk som ikke har sett de. Dersom en person er rimelig ny på internett, er det liten sjanse for at vedkommende kan vite at en web-side har sirkulert der for lenge siden. Så la heller være å poste, ok? Dere er vel ikke SÅ desperate etter å få flere poster på postcounten at dere bare MÅ utnytte sjansen hver gang det kommer noe som dere har sett før? Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 bra sagt, eught eller hva du nå heter.. Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Kanskje litt gammel, men den får da fanden meg lattermusklene til å svive litt ;p. Egentlig ganske genial idè da, men tror ikke jeg skal prøve det der med det første. Jeg må nok bli lotto-millionær eller noe i den duren, før jeg i det hele tatt skal vurdere å bruke penger på slikt. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 har sett den 1 gang før men fytti så løye det er Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 hadde ikke sett den før jeg .....dritt kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå