AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 For dere med partner, hvor ofte har dere sex? Medregnet mensen, sykdom/tilfeldigheter og dager dama "er for sliten", så tenker jeg vi har sex 3 ganger i måneden, eller mindre enn 1 gang i uka. Jeg vil opp på det dobbelte, men det er nå så. "Problemet" er at jeg er stort sett alltid klar, og jeg tror dama vet det veldig godt, så hun får stort sett bestemme enhver tid når vi skal ha sex og hvor ofte. Jeg har tenkt litt på å onanere litt i det skjulte(for å senke trykket), og innimellom være den som "er sliten", en slags hevntanke, samtidig som jeg tenker det er lurt å ikke la henne tro hun bare kan rope så kommer jeg. Noen tanker eller erfaringer rundt dette? Anonymous poster hash: d51e9...3f3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Problemet i parforhold er nok at sex blir en rutine, og da blir det kjedelig. Det finnes et hav av løsninger på akkurat det, det gjelder bare å være kreativ. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Hvorfor ikke snakke med henne om det? Kanskje hun ikke har lyst på mer sex, og at den lille du allerede får er et ork for henne? Hvis du alltid er klar så er det jo bare å ta seg en ronk da i passenede øyeblikk, og kanskje sexlysten hennes kommer tilbake når du roer ned maset. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Hvorfor ikke snakke med henne om det? Kanskje hun ikke har lyst på mer sex, og at den lille du allerede får er et ork for henne? Hvis du alltid er klar så er det jo bare å ta seg en ronk da i passenede øyeblikk, og kanskje sexlysten hennes kommer tilbake når du roer ned maset. Det kan nok hende. Det er jo også det jeg foreslår her - å runke(i passende øyeblikk) en god del istedenfor å ha sex med henne, så kanskje hun får lyst selv etterhvert. Men snakker jeg med henne tror jeg bare lett blir oppfattet som mer "mas" om sex. Noe av ideen bør være at hun selv får finne ut av det. Og om hun ikke gjør det, så skal hun da selv få lov å ligge der sprengkåt mens jeg er sliten Anonymous poster hash: d51e9...3f3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 La henne få litt tørke, hun må ta initiativet. 2 Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Er vel ikke noe vits i å spille spill. Men å slutte helt å mase kan være greit. Mas gjør ting ugreit og etterhvert blir alle former for intiativ sett på som mas. Hva med å kose og vise nærhet i former som ikke ender opp med sex. La henne bli vant til å vite at nærhet ikke trenger å bety sex. Etterhvert kan det være hun tar initiativ til å gå lenger. Her snakker vi kos, klem, massasje, nuss, kyss, nærhet når dere ser film, holde hender når dere går ute, en fin blomst eller andre tegn på kjærlighet i ny og ne og mye mer. En koselig date en gang i blant der dere drar på restaurant alene, drikker vin og koser dere. Hva med å overraske henne med en date en dag du vet dere begge har fri? Kvinners sexlyst øker jo mer kjærlighet mannen viser. Det er basert på studier. Kom dere tilbake til tiden da dere var nyforelsket og du nærmest sleika sminken av tryne hennes fordi du like dama så godt I tillegg kan hun gjøre ting for å øke sexlysten selv. Mange råd å finne ved å google kjapt. Sunt kosthold, mindre stress og kysse minst 5 minutter hver dag er bare et noe av det som nevnes. - Bruker hun p-piller eller noe annet som kan senke sexlysten? Det kan være greit å sjekke, er nemlig flere som opplever at sexlysten reduseres når man bruker ulike former for beskyttelse. P-stav inneholder minst hormoner. - Hvordan er sexen når dere først gjør det. Er det like spennende for henne som for deg? Får hun orgasme? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Hva med å kose og vise nærhet i former som ikke ender opp med sex. La henne bli vant til å vite at nærhet ikke trenger å bety sex. Etterhvert kan det være hun tar initiativ til å gå lenger. Her snakker vi kos, klem, massasje, nuss, kyss, nærhet når dere ser film, holde hender når dere går ute, en fin blomst eller andre tegn på kjærlighet i ny og ne og mye mer. En koselig date en gang i blant der dere drar på restaurant alene, drikker vin og koser dere. Hva med å overraske henne med en date en dag du vet dere begge har fri? Kvinners sexlyst øker jo mer kjærlighet mannen viser. Det er basert på studier. Kom dere tilbake til tiden da dere var nyforelsket og du nærmest sleika sminken av tryne hennes fordi du like dama så godt Jeg gjør dette allerede. Senest i går var vi i sammen hele dagen, og gikk blant annet tur hånd i hånd i vakkert landskap. Og kos, masasje, nuss med film, og jeg diska opp med god middag. Men hun sa hun var for sliten. Jeg vil ikke strekke meg noe særlig lenger enn dette for å få sex. Jeg skal være en god kjæreste og vise omsorg, men jeg har ikke tenkt å gjøre som enkelte kvinner hinter om - Å "legge inn aksjer" gjennom hele dagen for å få sex til slutt. Jeg har ikke tenkt til å gå rundt som en slave på dagen for å få sex på kvelden. Om ikke det holder at vi har det fint sammen(og noe av det du nevnte ovenfor) så får det heller bli null sex, for henne i fremtiden også. - Hvordan er sexen når dere først gjør det. Er det like spennende for henne som for deg? Får hun orgasme? Har spurt henne om det, og om det er noe hun ønsker jeg skal gjøre annereledes(men spurte ikke om dette i en krangel eller i forbindelse med lite-sex-diskusjon, bare så det er sagt). Men får inntrykk av at hun liker det. Hun kom iallefall ikke på noe. Angående diverse ting vi kan prøve ut for å sprite opp sexen, sa hun at hun skulle tenke på det. Vi har ikke vært sammen i mer enn 2-3 måneder, så synes vi har ganske lite sex, alt i betrakning. Skal prøve å la henne få litt tørke, som sagt Anonymous poster hash: d51e9...3f3 Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Jeg tenkte ikke at du skulle være slave for å få sex. Jeg tenkte mer på at dere skulle gjøre dette fordi dere likte hverandre og ikke forventet sex for det. At dere begge skulle jobbe for å komme dere ut av rutiner og hverdagsliv og tenne på flammen som var der i begynnelsen. Men er jo ikke akkuratt lenge siden begynnelsen ser jeg 90% av kvinner har et konstant ønske om ømhet i et forhold. Menn derimot synes viktigheten av ømhet minsker etterhvert. De ser ikke poenget med det. Men da snakker vi forhold som har vart 10+ år. Tysk studie. Så hverdagsfella kan være litt farlig for par etterhvert. Trodde dere hadde vært sammen i mange år siden dere hadde dette problemet. Men 2-3 mnd. er ikke mye i det hele tatt. Hvor mye sex hadde dere helt i begynnelsen? Hvis det har vært lite sex hele veien har du nok møtt en kvinne med lavere sexlyst og dere passer kanskje ikke så godt sammen sånn sett. Det kan også bare være en fase, og dere vil gå tilbake til mer sex senere. Litt vanskelig å si. Har hun lav sexlyst er kanskje ikke en tørke et stort problem for henne. Men hvis alt er i orden og det bare er sexlysten som er lav er det vel slik at jo flere orgasmer man får, jo mer og oftere ønsker man det også (?). Så har dere snakket om å forsøke å ha sex annenhver/hver dag i èn uke eller noe, for å se hva som skjer? Håper det ordner seg Endret 25. oktober 2015 av Hannah00 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg tenkte ikke at du skulle være slave for å få sex. Jeg tenkte mer på at dere skulle gjøre dette fordi dere likte hverandre og ikke forventet sex for det. At dere begge skulle jobbe for å komme dere ut av rutiner og hverdagsliv og tenne på flammen som var der i begynnelsen. Men er jo ikke akkuratt lenge siden begynnelsen ser jeg 90% av kvinner har et konstant ønske om ømhet i et forhold. Menn derimot synes viktigheten av ømhet minsker etterhvert. De ser ikke poenget med det. Men da snakker vi forhold som har vart 10+ år. Tysk studie. Så hverdagsfella kan være litt farlig for par etterhvert. Trodde dere hadde vært sammen i mange år siden dere hadde dette problemet. Men 2-3 mnd. er ikke mye i det hele tatt. Hvor mye sex hadde dere helt i begynnelsen? Hvis det har vært lite sex hele veien har du nok møtt en kvinne med lavere sexlyst og dere passer kanskje ikke så godt sammen sånn sett. Det kan også bare være en fase, og dere vil gå tilbake til mer sex senere. Litt vanskelig å si. Har hun lav sexlyst er kanskje ikke en tørke et stort problem for henne. Men hvis alt er i orden og det bare er sexlysten som er lav er det vel slik at jo flere orgasmer man får, jo mer og oftere ønsker man det også (?). Så har dere snakket om å forsøke å ha sex annenhver/hver dag i èn uke eller noe, for å se hva som skjer? Håper det ordner seg Ja, vi hadde ganske mye sex i begynnelsen. Kanskje 2-3 ganger i uka. Anonymous poster hash: d51e9...3f3 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Ja, vi hadde ganske mye sex i begynnelsen. Kanskje 2-3 ganger i uka. I begynnelsen? - Dere har jo bare vært sammen i 2-3 mnd 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Hun er vel kanskje a-seksuell da. Men hvis du vil at forholdet skal være tuftet på sex så får du finne noe annet, om det er det viktigste for deg. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Sitat - Hvordan er sexen når dere først gjør det. Er det like spennende for henne som for deg? Får hun orgasme? Har spurt henne om det, og om det er noe hun ønsker jeg skal gjøre annereledes(men spurte ikke om dette i en krangel eller i forbindelse med lite-sex-diskusjon, bare så det er sagt). Men får inntrykk av at hun liker det. Hun kom iallefall ikke på noe. Angående diverse ting vi kan prøve ut for å sprite opp sexen, sa hun at hun skulle tenke på det. Her stusser jeg, så du vet ikke om hun får orgasme? Virker som det største problemet, Det at hun kanskje ikke har like mye nytelse av det som deg... Så her må du nok tenke over hva du kan gjøre bedre... Endret 25. oktober 2015 av Krozmar 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Trodde det var vanlig med stort sett daglig sex, jeg. Vært sammen i flere år og det er hver eneste dag her, iaf. 1 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Trodde det var vanlig med stort sett daglig sex, jeg. Vært sammen i flere år og det er hver eneste dag her, iaf. Som mann begynner jeg vel kanskje å bli gammel da.. Men noen dager føler jeg rettes ikke for å ha sex, selv om hun vil.. Men for all del, vanskelig å ungå når hun først tar kontroll og VIRKELIG vil.. Er jo ikke slik at jeg stikker av Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Hun er vel kanskje a-seksuell da. Men hvis du vil at forholdet skal være tuftet på sex så får du finne noe annet, om det er det viktigste for deg. Liker ikke den ordlyden. Det er ikke som om jeg vil vi bare skal se hverandre når vi har sex. Men å ha sex er jo en ganske sentral del av å være kjærester. Her stusser jeg, så du vet ikke om hun får orgasme? Virker som det største problemet, Det at hun kanskje ikke har like mye nytelse av det som deg... Så her må du nok tenke over hva du kan gjøre bedre... Joda, hun får orgasme, og hun sier det bare er at hun er sliten. Har prøvd å snakke åpent med henne om sex, og hun har ikke noen forslag til ting jeg kan/bør gjøre. Tror det går mer på hennes generelle sex-lyst(evt hennes lyst på meg personlig), enn at hun ikke liker hva vi gjør. Anonymous poster hash: d51e9...3f3 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Så du gir ei dame en lykkerus som ifølge forskere har den samme efekten som 10ganger kokain.. Og hun ønsker fremdeles ikke å ha sex så ofte med deg... Sorry, men jeg tror ikke at du har gitt henne en skikkelig orgasme.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Det å slutte å ta initiativ vil nesten garantert ikke løse problemet. Jo mer man har sex, jo mer øker lysten. Er litt urovekkende at hun er så lite gira etter så kort tid. 2-3 ganger i uken er IKKE mye. Er hun generelt sett sliten? Lenke til kommentar
potetfisk Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 2-3 måneder er ekstremt dårlig å lage statistikk og konklusjoner ut av. Kan være alt fra endringer i været til naturlige variasjoner i hormonnivå som spiller inn, ingen som gidder å ta dét i betraktning? Tror dere alle har opplevd perioder med nedsatt lyst, det er vel helt innafor normalvariasjon, det, uten at man trenger å bli aseksuell sånn helt plutselig? Ikke nødvendig å dra ti høns ut av ei fjær her. For å svare på TS sitt første spørsmål: Har sex ca. 2 ganger i uka i snitt, med variasjoner fra hver dag ganger 2 til 2-3-ukers opphold. Samboer i >1 år. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Gi henne to valg; Mer sex eller slå opp. Et brutalt men effektivt ultimatum. Hvis hun hun ikke er villig til å ofre mer sex til fordel for at forholdet skal vare så er jo saken grei. Da er du i et forhold som ikke kommer til å vare uansett. Å være i forhold uten sex funker for noen, men da må det være gjensidig noe som ikke er tilfellet her da du ønsker oftere sex enn henne. Anonymous poster hash: 14971...fc0 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Gi henne to valg; Mer sex eller slå opp. Et brutalt men effektivt ultimatum. Hvis hun hun ikke er villig til å ofre mer sex til fordel for at forholdet skal vare så er jo saken grei. Da er du i et forhold som ikke kommer til å vare uansett. Å være i forhold uten sex funker for noen, men da må det være gjensidig noe som ikke er tilfellet her da du ønsker oftere sex enn henne. Anonymous poster hash: 14971...fc0 Det blir nok stas med masse pliktsex, gitt. Skikkelig turn-on 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå