Gunderz Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg er ute etter et program som måler den totale mengden data som blir sendt til og fra maskina, men jeg er ikke i stand til å finne et slikt program. kan noen hjelpe meg og komme med anbefalinger? Lenke til kommentar
Keyzer Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 DUMeter: http://www.dumeter.com/ Lenke til kommentar
tness Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Fikk 94% på motaking og 64 % på sende. Hva sier disse resultatene? Dårlig linje? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Fikk 94% på motaking og 64 % på sende. Hva sier disse resultatene?Dårlig linje? Spørs hva du måler og hva du gjør. Hvis det er en adsl-linje er det vel ikke ille med normal surfings. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Det har kommet noen alternativer her, men ingen av dem er akkurat det jeg er ute etter. DU meter viser overføring akkurat for øyeblikket, hvis den hadde integrert over tid hadde jeg hatt akkurat det jeg ville.. et program som viser hvor mye som er overført totalt i løpet av den tida computer'n har vært kobla til nettet. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Mitt DU- meter gjør det- kan til og med lagre dataene i excel- format.. Høgreklikk på ikonet i systray. Det gjør susen! Lenke til kommentar
rwu Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) NetLimiter er det du leter etter... der kan du se opp/ned hastighet, ant MB inn/ut Grafer over tid, hvor mye båndbredde hvert program bruker m.m. i tillegg kan du sette begrensinger på inn/ut hastighetene til individuelle programmer... NetLimiter Endret 14. november 2003 av rwu Lenke til kommentar
UAM Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 DU meter har en stoppeklokkefunksjon som måler mengden data i en gitt tidsperiode. Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 DU Meter måler vel all trafikk på nettkortet. Finnes det et program som bare måler internet trafikk, dvs. ikke LAN trafikk? Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Jeg tok feil, DU meter måler også total trafikk. jeg måtte bare høyreklikke og velge Totals Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå