AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Da foreslår jeg at du tar en pause med dating. For at andre skal kunne finne deg passende for et forhold må du trives med deg selv. Du må ha selvtillit og trives med deg selv psykisk. Akkuratt nå virker det ikke som du er helt der. Personlighet har mye å si for et varig forhold, ikke utseende. Og andre mennesker plukker veldig fort opp om man har negative trekk, som lav selvbilde eller selvtillit, er sårbar eller usikker. Dette er trekk de fleste styrer unna når man er ute etter et forhold, for slike trekk fører ofte til andre negative ting som sjalusi, misunnelse, osv. Hva med å ha et "meg-år" i år? Det har jeg. Jeg jobber med meg selv, skaffer meg hobbyer som jeg trives med, aktiviteter jeg liker, jobber med vekt, kosthold og utseende. Rett og slett sørger for at jeg psykisk og fysisk har det bra og trives på egen hånd. Da blir man plutselig mye mer attraktiv for andre, og for èn selv! Selvtilliten øker og jeg lar meg ikke overkjøre av menn. Mannfolka er der i dag og de er der til sommeren. Enig i det. Jeg tror jeg behøver en pause, for jeg er ikke i noe datehumør nå. Så ja, jeg behøver nok å bygge meg opp igjen, for å bli sterkere. Anonymous poster hash: 8a014...8d4 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 For flere kan det være slik at det er nettopp i en periode der man har definert seg selv som utilgjengelig, at det dukker opp de utroligste episoder (her tenker jeg på det virkelige liv). Hvis man noen gang går tilbake til kontaktannonser, tror jeg det er et hakk bedre med annonser i ukeblader/aviser (og da helst i kristne aviser, lol ) Men også via ukeblader kan man bli lurt. Det er ikke for ingenting at det står i nesten alle annonsene; "må være ferdig med tidligere forhold". Tror uansett det er ørlite bedre enn nettdating. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Kristne mannfolk kan da vel være vel så kåte og bedragerske som noen annen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Kristne mannfolk kan da vel være vel så kåte og bedragerske som noen annen. Jeg vil vel tro de er de aller verste, så mye undertrykte drifter og lyster som bobler rett under overflaten. Anonymous poster hash: 6e4b6...bdf Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 @TS: Nå spekulerer jeg litt her. Men jeg mistenker at du har opprettet veldig mange tråder her på forumet, over lang tid, som alle går på omtrent samme tema. Dersom dette er tilfellet så viser dette at du har et enormt behov for ekstern bekreftelse, og har vondt for å ta egne beslutninger. Dette er ikke en attraktiv egenskap, og kan - dersom min spekulasjon er korrekt - være noe som gjør at menn ikke ønsker mer enn sex. Kristne mannfolk kan da vel være vel så kåte og bedragerske som noen annen. Kanskje, men TS kan alltids prøve å finne seg en slik en på den norske nettdatingtjenesten SolidLove. (Fordi det er sånne sider jeg veit om.) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå