AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Har lagt merke til at noen av vennene mine har startet å ha forhuden tilbaketrukket, slik at man ser hele kukhodet. Ser nesten ut som de er omskjærte. Er dette vanlig eller? Anonymous poster hash: cc314...d90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Be dem om å legge den på plass. De risikerer å miste følelsen når de har sex. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Idioter kalles det og ser ikke helt poenget 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg anon12234 Skrevet 25. oktober 2015 Populært innlegg Del Skrevet 25. oktober 2015 Se mindre på pikken til kompisene dine og mer på andre ting..... 16 Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Det er helt normalt og kommer helt av seg selv. De har bare litt kortere forhud. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Man kan selv velge om man vil ha den tilbake eller over penishodet. Det kommer helt an på hva man selv liker. Når man har forhuden tilbaketrukket pleier penishodet å gnisse mot underbuksa. Det er ikke så veldig godt. Anonymous poster hash: 84d09...16b Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Nå er det ikke alle som er utstyrt med så trang forhud at den blir værende der du parkerer den. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Ikke spesielt uvanlig å gjøre dette. Startet å gjøre dette i slutten på tenårene pga. litt trang forhud. Forhuden krymper etterhvert, og nå ser det om som jeg er omskjært. Hodet blir mindre sensitivt, og jeg holder lenger i senga. Litt ubehagelig de første par dagene, men veldig bra nå Kan lese mer om metoder for at den ikke skal rulle frem her: http://pulledback.org/index.php?topic=18.0 Anonymous poster hash: cc314...d90 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Se mindre på pikken til kompisene dine og mer på andre ting..... Hehe, hva så du på i dusjen i gymmen. Taket, hehe. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Se mindre på pikken til kompisene dine og mer på andre ting..... Hehe, hva så du på i dusjen i gymmen. Taket, hehe. Antagelig bedre enn å se på masse tissefanter slik du hinter til at du gjorde? 2 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Sier du at du ikke gjorde det så lyger du, det går automatisk. Samme ville du gjort med 24 jenter foran deg. Så ikke lyg Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg juger ikke, sa ingenting om hva jeg så på. Kanskje jeg siklet i munnen mens jeg så på baller uten hår eller baller med hår når den tiden kom. Rompa mi ble sprengvåt av alle kukkene som dinglet foran meg, høyeste ønsket var å bli penetrert av alle sammen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hehe, i min tid på skolen var det ingen som rakte bjellen/runet dillen. Men men, du er ikke ærlig. Ha en god kveld Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg er ikke uærlig i det hele tatt da jeg ikke har sagt noe om hva jeg så på eller gjorde i dusjen sammen med klassekamerater eller i en annen dusjsammenheng sammen med menn. Jeg snakket ikke om å høvle rundt snabelen jeg snakket om gymtimene før kukhåret grodde frem Ha en god kveld du også, men ikke kall meg løgner så er du snill Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Vet at noen kompiser hadde forhuden trokket tilbake. Det var vel fordi de ikke skulle være "kaniner" i senga, og vare lengre. Jeg kommer som oftest på 30-50sek men det er ikke stress siden jeg har øvd på å holde sæden igjen og fortsatt ha orgasme, men da blir jeg ikke slapp. Så Idk... Kan lett ha 3-4 orgasmer under en sex akt på en god dag ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Vet at noen kompiser hadde forhuden trokket tilbake. Det var vel fordi de ikke skulle være "kaniner" i senga, og vare lengre. Jeg kommer som oftest på 30-50sek men det er ikke stress siden jeg har øvd på å holde sæden igjen og fortsatt ha orgasme, men da blir jeg ikke slapp. Så Idk... Kan lett ha 3-4 orgasmer under en sex akt på en god dag ^^ 30 sekund Lenke til kommentar
branick Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Vet at noen kompiser hadde forhuden trokket tilbake. Det var vel fordi de ikke skulle være "kaniner" i senga, og vare lengre. Jeg kommer som oftest på 30-50sek men det er ikke stress siden jeg har øvd på å holde sæden igjen og fortsatt ha orgasme, men da blir jeg ikke slapp. Så Idk... Kan lett ha 3-4 orgasmer under en sex akt på en god dag ^^ Du kommer raskere enn tiden det tok deg å skrive dette innlegget? Det er jo... ja! Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Hahaha, ja absolutt når jeg virkelig er i humøret. Er humøret så som så tar det jo såklart lengre tid ^^ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Vet at noen kompiser hadde forhuden trokket tilbake. Det var vel fordi de ikke skulle være "kaniner" i senga, og vare lengre. Jeg kommer som oftest på 30-50sek men det er ikke stress siden jeg har øvd på å holde sæden igjen og fortsatt ha orgasme, men da blir jeg ikke slapp. Så Idk... Kan lett ha 3-4 orgasmer under en sex akt på en god dag ^^ 30 sekund Det der er da bare en øvingssak. Min fartsrekort er 10 sekunder eller noe, og utholdenhetsrekorden tror jeg er på 45 minutter - da gadd ikke dama mer. Jeg stresser ikke så mye med sånne ting, pikken er da bare ett av utallige redskaper man har tilgjengelig når man koser seg i sengehalmen. Den er ikke en gang det viktigste. Anonymous poster hash: 0df6d...152 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Synes det høres litt kjedelig ut å ha sex med noen som kommer på 30 jukk, men for all del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg