Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forhuden alltid tilbaketrukket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke spesielt uvanlig å gjøre dette. Startet å gjøre dette i slutten på tenårene pga. litt trang forhud. Forhuden krymper etterhvert, og nå ser det om som jeg er omskjært. Hodet blir mindre sensitivt, og jeg holder lenger i senga. Litt ubehagelig de første par dagene, men veldig bra nå :) Kan lese mer om metoder for at den ikke skal rulle frem her: http://pulledback.org/index.php?topic=18.0

Anonymous poster hash: cc314...d90
Lenke til kommentar

Jeg juger ikke, sa ingenting om hva jeg så på. Kanskje jeg siklet i munnen mens jeg så på baller uten hår eller baller med hår når den tiden kom. Rompa mi ble sprengvåt av alle kukkene som dinglet foran meg, høyeste ønsket var å bli penetrert av alle sammen.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke uærlig i det hele tatt da jeg ikke har sagt noe om hva jeg så på eller gjorde i dusjen sammen med klassekamerater eller i en annen dusjsammenheng sammen med menn.

Jeg snakket ikke om å høvle rundt snabelen jeg snakket om gymtimene før kukhåret grodde frem :ph34r:

Ha en god kveld du også, men ikke kall meg løgner så er du snill ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet at noen kompiser hadde forhuden trokket tilbake. Det var vel fordi de ikke skulle være "kaniner" i senga, og vare lengre. Jeg kommer som oftest på 30-50sek men det er ikke stress siden jeg har øvd på å holde sæden igjen og fortsatt ha orgasme, men da blir jeg ikke slapp. Så Idk... Kan lett ha 3-4 orgasmer under en sex akt på en god dag ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Vet at noen kompiser hadde forhuden trokket tilbake. Det var vel fordi de ikke skulle være "kaniner" i senga, og vare lengre. Jeg kommer som oftest på 30-50sek men det er ikke stress siden jeg har øvd på å holde sæden igjen og fortsatt ha orgasme, men da blir jeg ikke slapp. Så Idk... Kan lett ha 3-4 orgasmer under en sex akt på en god dag ^^

30 sekund :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:

Lenke til kommentar

Du kommer raskere enn tiden det tok deg å skrive dette innlegget? Det er jo... ja! 

Lenke til kommentar

30 sekund :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:

Det der er da bare en øvingssak. Min fartsrekort er 10 sekunder eller noe, og utholdenhetsrekorden tror jeg er på 45 minutter - da gadd ikke dama mer.

:shrug: Jeg stresser ikke så mye med sånne ting, pikken er da bare ett av utallige redskaper man har tilgjengelig når man koser seg i sengehalmen. Den er ikke en gang det viktigste.

Anonymous poster hash: 0df6d...152

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...