skrokken Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Lys i nord Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Herlig lys og farger. Scroll opp og dekk til for å se om du er enig med mg om en beskjæring oppe som vil føre Aurora rent ut på øvre ramme med litt luft fram til hjørnet istedenfor hjørneutgang. Jeg synes det øker spenningen og gir et bedre perspektiv. Men du er sjefen som tar avgjørelsen - jeg kommer bare med forslag. Hjørneutgang er svært sjelden en god løsning bortsett fra hvis det dreier seg om flere like og symmetri. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Flott nordlysbild; det begynner å bli mange nå, og skal en del til for å bli sett. Roar har godt poeng med beskjæring for å flytte utgangen oppe. Effekten blir tydelig bedre. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Flotte farger du har fanget her. Elles går det jo mest i grønlige sjatteringer... Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Herlig lys og farger. Scroll opp og dekk til for å se om du er enig med mg om en beskjæring oppe som vil føre Aurora rent ut på øvre ramme med litt luft fram til hjørnet istedenfor hjørneutgang. Jeg synes det øker spenningen og gir et bedre perspektiv. Men du er sjefen som tar avgjørelsen - jeg kommer bare med forslag. Hjørneutgang er svært sjelden en god løsning bortsett fra hvis det dreier seg om flere like og symmetri. Roar Hehe rett har du igjen Roar. Takk for input. Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Flott nordlysbild; det begynner å bli mange nå, og skal en del til for å bli sett. Roar har godt poeng med beskjæring for å flytte utgangen oppe. Effekten blir tydelig bedre. Ja det er blitt en vandlig sak nå. Takk Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Flotte farger du har fanget her. Elles går det jo mest i grønlige sjatteringer... Takk, mye farge den kvelden. Grønn, lilla og rødt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg