Fotoskrulla Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Skog Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Dokumentasjon av sur nedbør som får barskogen til å tørke? Flott utsnitt i panoramaformat. Slett ikke noe problem å ta ned størrelsen så du får lagt den inn. Det må jeg gjøre hver gang jeg skal legge inn på dotten. Roar. 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg tror at det var veldig finn opplevelse, bildet er også veldig vakkert Vennlig hilsen Bahtiyr 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Dokumentasjon av sur nedbør som får barskogen til å tørke? Flott utsnitt i panoramaformat. Slett ikke noe problem å ta ned størrelsen så du får lagt den inn. Det må jeg gjøre hver gang jeg skal legge inn på dotten. Roar. Hei Roar! Det bruker ikke være noe problem med størrelsen etter jeg har hatt bildet en tur innom Snapseed, men nå var fila for stor.Jeg får forske litt på hvordan jeg gjør bildefilene mindre. Er det på Lightroom du tar ned størrelsen da? Fint du likte utsnittet mitt, selv om det ikke egentlig er det originale utsnittet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg tror at det var veldig finn opplevelse, bildet er også veldig vakkert Vennlig hilsen Bahtiyr Det var en veldig fin tur! Fin veg å gå innover Åmotsdalen, gjennom skog og langs elv. Riktig vakkert og lett å gå. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Ett fint panorama dette her. En litt uvanlig farge på trestammene. Filter / Redigeringsverktøy ? Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Flott komponert skoglandskapspanorama , liker godt fargene , lyset og den misty stemningen . Flott levert !!! Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Ett fint panorama dette her. En litt uvanlig farge på trestammene. Filter / Redigeringsverktøy ? Mvh. Rolf Tusen takk Rolf! Bildet er justert litt i Snapseed, men ikke noe filter nei. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Flott komponert skoglandskapspanorama , liker godt fargene , lyset og den misty stemningen . Flott levert !!! Mvh Alec Takk takk Alec! Det var gøy å ta panaroma rundt i skogen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Likte dette skogsinnslaget! Kan nesten kjenne lukten... Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Fint udsnit her,...men måske en lille smule syndt at det bedste af træerne ikke er med i venstre side :-) Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Veeeeldig stilig! Litt sånt magisk lys. Et av de bedre skogsbildene jeg har sett. -Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg