Ziggy Stardust Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Her er fire gode apper til Android, iOS og Windows Phone.TEST: Sjekk ukens app-anbefalinger Lenke til kommentar
Ole Skoglund Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Synes "Brothers: A Tale of Two Sons" burde toppet listen som ukens mobilspill, men den kom kanskje litt for tett opp i publiseringen? 1 Lenke til kommentar
SaltSaft Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Synes "Brothers: A Tale of Two Sons" burde toppet listen som ukens mobilspill, men den kom kanskje litt for tett opp i publiseringen? Er det bare for iOS? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Synes "Brothers: A Tale of Two Sons" burde toppet listen som ukens mobilspill, men den kom kanskje litt for tett opp i publiseringen? Et flott spill, helt klart, selv om jeg ikke har rukket å spille det så mye siden jeg fikk det for sikkert snart to år siden. Det bør definitivt nevnes. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Synes "Brothers: A Tale of Two Sons" burde toppet listen som ukens mobilspill, men den kom kanskje litt for tett opp i publiseringen? Er det bare for iOS? Har ikke sjekket i det siste, men jeg leste for en stund siden at det skulle komme på både PS4, XBONE og alle tre mobilplattformene innen utgangen av dette året. Om dette har endret seg, eller om de slippes til den ene før den andre vet jeg ikke. Da i tillegg til de det allerede finnes på fra før av. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Lurer litt på. Hva er "gateverdien" på noen tusen steam-kontoer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg