Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Nr. 32 ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Fint utsnitt og komp. Artig med den skeive lampa over døra. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Artig å tenke på at da jeg skulle finne noe å legge ut i dag var også jeg inne på tanken av å legge ut nr. 32, men valgte det bort denne gang. Kanskje like bra for det kunne fort blitt seende ut som herming. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Fint utsnitt og komp. Artig med den skeive lampa over døra. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Artig å tenke på at da jeg skulle finne noe å legge ut i dag var også jeg inne på tanken av å legge ut nr. 32, men valgte det bort denne gang. Kanskje like bra for det kunne fort blitt seende ut som herming. Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig og positiv kommentar . Ser frem til å få se din versjon av 32 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg