Gå til innhold

Merkelig Blu Ray/dvd spiller?

Anbefalte innlegg

Oppdaget noe rart med blu Ray spilleren min i dag.

Jeg har hatt den i hvertfall 2 år.. men siden jeg har både PlayStation 3 og 4 så har den ikke vert så mye brukt..

Så nå bestemte jeg meg for å ta den i bruk siden viften på ps3 synger på siste verset og det er veldig plagsomt å se film på den..

Men når jeg da fant frem netflix på blu Ray spilleren så kom jeg rett inn på Netflix kontoen til en fremmed mann med navn Jan Ove(nevner ikke etternavn)? Hæ?

Hvordan kan det gå til?

Logget meg selvfølgelig av netflixen hans.. men jeg Ser og at når jeg blar meg bort på de andre ikonene så står det: hjemmepc Jan Ove..

Hvordan får jeg bort det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte du Blu-ray spilleren som brukt, på B-Vare salg hos en butikk som har 30 dager åpent kjøp/nettbutikk (14 dager angrerett)?

For det ser ut som denne Jan Ove har eid denne Blu-ray spilleren før deg.

Det skal vel være et menyvalg for å slette alle innstillinger, eller resette spilleren tilbake til fabrikkinstillingene. Jeg tipper det vil fikse problemet.

Lenke til kommentar

Kjøpte du Blu-ray spilleren som brukt, på B-Vare salg hos en butikk som har 30 dager åpent kjøp/nettbutikk (14 dager angrerett)?

For det ser ut som denne Jan Ove har eid denne Blu-ray spilleren før deg.

Det skal vel være et menyvalg for å slette alle innstillinger, eller resette spilleren tilbake til fabrikkinstillingene. Jeg tipper det vil fikse problemet.

Det var ikke jeg som kjøpte den.. Fikk den til jul for ca 2 år siden..

Men jeg hørte med mamma og hun kjøpte den på elkjøp, men hun fikk ikke noe info om at den var brukt...?

Har sittet her å lett litt på instillingene her og fant nettopp en tilbakestillings knapp.. Regner med den skal fikse problemet mitt.. Så tusen takk for Hjelpen:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Men jeg hørte med mamma og hun kjøpte den på elkjøp, men hun fikk ikke noe info om at den var brukt...?

Relativt sleipt det der må jeg si.. Kjipt at du fant ut av det først nå.. :(

Lenke til kommentar

Relativt sleipt det der må jeg si.. Kjipt at du fant ut av det først nå.. :(

Ja kjedelig å finne det ut så lenge etterpå.. Men men e ikke så mye å gjøre med det No..

Lenke til kommentar

Det er ulempen med Elkjøp sin 30 dagers åpent kjøp-ordning (gjelder også andre butikker med samme ordning, og nettbutikker). Man kan aldri være 100% sikker på at det man kjøper ikke er solgt og levert tilbake allerede.

De skal vel ha en rutine om at alle varer som returneres på åpent kjøp skal selges som B-vare, men det er veldig mange eksempler bare her på dette forumet at den rutinen ikke alltid følges.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...