Marius_123 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Sliter med å få disablet et lydkort som er integrert :!: Har prøvd i bios, men det er der fortsatt.. har pakket inn et nytt lydkort og det funker, men pga. at det gamle integrerte fortsatt er der så får jeg ikke installert de nyeste driverne :grine: ergo. Jeg har ikke surround!! Noen som kan hjelpe!?!? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 slå opp i manualen, det skal være en jumper på hovedkortet du kan flytte Lenke til kommentar
Marius_123 Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Okei.. vi får teste da.. Jeg har ikke all verden av et hovedkort, kanskje du har kjennskap til MSI k7t Turbo ? *grin* Peiling hvor på hk, den jumperen ligger? Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 bare avinstaller lydkortet under enheetsbehandling, så installerer du den nye ved bruk av driveren (ikke ved søk etter ny hardware). Lenke til kommentar
Marius_123 Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har vell prøvd det utallige ganger.. begynner å bli lei! Lenke til kommentar
Marius_123 Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Kunne ikke prøvd å forklare med dette bildet da? sånn hvis du har peiling på hvor den sånn ca. ligger (jumpern) http://www.tomshardware.de/motherboard/200...es/msi-k7tt.jpg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 hehe er ikke alltid i denne posten men jeg skal se om jeg finner det ut, bare vent litt Lenke til kommentar
Marius_123 Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Herlig Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 her er manualen http://www.msi.com.tw/program/support/manu...?UID=100&kind=1 det ser ut til at dedt må gjøres i bios, onchip sound må settes fra auto til disabled. Dette ligger under advanced chipset features under integrated peripherals er det også et valg som kanskje må stilles på, soundblaster heter valget Lenke til kommentar
Marius_123 Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 hum, mener at jeg har prøvd dette.. da gikk det ikke, men skal teste når jeg er hjemme.. har hatt dette problemet en stund nå.. kjipt! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 det var rart, du må jo huske å fjerne de gamle driverne og slette kortet i enhetsbehandling. Gjerne kjøre en reg cleaner også som er laget for den drivvren Lenke til kommentar
Marius_123 Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 okei.. hvor kan jeg finne reg cleaner ? er litt n00b i dette her.. men skjønner hva du sier.. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Disablet du den FØR du satte inn lydkortet ditt da?? På meg så måtte jeg det før den fungerte... Så gjør da slik at du tar ut lydkortet og Disabler det intergrerte og setter inn kortet igjen.. så er det høyest mulig at det vil fungere!!! =) Lenke til kommentar
Marius_123 Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Får vell prøve alt dere sier da får krysse fingrene på at det fungerer, til tross for at jeg har liten tro.. har prøvd dette før uten noe positivt resultat Lenke til kommentar
Marius_123 Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 enn om dette ikke skulle funke igjen da? noe det trolig _ikke_ vil gjøre.. er det da flere muligheter? og hvor kan jeg få taki reg cleaner som en nevnte? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 _disabler_ det i enhetsbehandling hvis ingenting annet fungerer Lenke til kommentar
stranden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hmm.. Hvike av "høytalerne" skal jeg disable? altså i Device Manger ( enhetsbehandling?) Er så mange der. har et asus a7n8x deluxe. skal disable intergrerte lydkortet... for å bruke audigy2 i stedet så lurer på hvordan å gjøre det! siden det er så mange å velge mellom.. er sikker på nForce audio prosessing uniten da! men alle de andre der Noen som har råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå