baron Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Noen annen som hatt problem med mobilt bank id med nordea siste 2 uker? Har ikke kunnet bruke det på 3 ulike sider når jeg skal handla. Får bara "Noe har blitt feil prøv igjen". Snakket med Nordea både på chatt og telefon og den forste sade at det kan vare midlertidig feil hos akkurat den butikken. Den andre sa at de hadde hatt midlertidig feil den dag jeg ringte - jeg spurte om det var samme feil førrige uke, han sa "ehm, ja". Så gisser at de har større problemer enn de vil si, uansett vet de ikke vad problemet er og vill ikke si vad problemet kan vare, og virker ikke bry seg. Så jeg kommer byte bank men er lit interessert om andre hatt problem og? Idag har jeg også hatt problem med vanlig bank id (med dose). Bank ID er jo en felles plattform så lurer lit på om det vart problem med andre banker og? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Dette kan like gjerne være sim-kortet ditt sin feil. Har selv Nordea og ikke opplevd problemer de siste ukene. Samme gjelder for kona. Prøv å slette BankID på mobil i nettbanken og legg inn på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå