Prodigy8 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Hei, jeg var så uheldig å starte opp laptopen uten den ene viften koblet til. Det som skjedde var at den slo seg på, men slo seg akutt av etter ca et minutt. Etter at jeg innså feilen, så prøvde jeg og starte den igjen til ingen lykke. Hverken skjermen eller andre komponenter starter opp, foruten om en vifte som starter opp i ca 2-3 sekund for og så stoppe. Har allerede bestilt et nytt hovedkort i håp om å få liv i den igjen. Kan legge til at dersom jeg ikke slår den av etter viften stopper, så går varmeavlederen seg varm, så klart. Tror dere det vil ha noen nytte i å bytte hovedkort og er det fare for at andre komponenter har brent seg? CPU og GPU er integrert i hovedkortet. P.S var ingenting annet enn idiotisk og ha ut den kabelen... Endret 24. oktober 2015 av Prodigy8 Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Forøvrig usikker om denne tråden hører hjemme i denne delen av forumet. Om en moderator føler for å flytte den, så er det bare å gjøre det Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Skjønte ikke helt denne posten her..Først lurer du på om CPU kan å blitt skadet, for så å si at både CPU og GPU er integrert på kortet??Er dem integrert, så vil jo disse følge med det nye kortet Men dersom det er mulig å ta ut CPU.. så ville jeg prøvd å starte kortet uten CPU.. om det ikke slår seg av like raskt da, så vil jeg tippe CPU er skadet. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Eller.. glem det.. trodde kortet slo seg av igjen etter 2-3 sekunder, og ikke bare vifta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå