AfterGlow Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Fleksy vil sjarmere brukere med flere fargerike temaer.«Verdens raskeste mobiltastatur» har fått en overhaling Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Tror jeg skal sjekke ut dette, finner aldri noe jeg er fornøyd med. Har brukt switftkey en del, men irriterer meg grønn over at tastaturet alltid lagrer nye ord Med Stor Forbokstav, selv om det såklart ikke skal være det. Utrolig irriterende for folk som liker å skrive sånn noenlunde korrekt. Irriterende, var ikke sånn før. Endret 24. oktober 2015 av Jakoozie 2 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Tja, skal tro om noen av touch tastaturene kan slå gamle Nokia telefoner på skrivehastighet. 1 Lenke til kommentar
Truls Bekk Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har brukt Fleksy siden jeg fikk min OnePlus One (september 2014) og jeg er egentlig ikke så godt fornøyd. Det kommer mest av at Fleksy er ganske dårlig på norsk. Det at det deler hele tiden opp sammensatte ord som er skrevet helt korrekt er nok det mest plagsomme, men det er noen andre ting som plager meg også (kommer ikke på dem i farten). Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 *snip* Dette med å lagre ord med stor bokstav (tror det kommer av at du bruker det først i en setning når det lagres) er fryktelig irriterende. Jeg skriver mye engelsk og har problemer med at den velger lengre ord en det jeg skal ha f.eks. were = weren't osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg