V3gas3 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Heisann! Jeg lastet ned Windows 10 for noen timer siden, og det virket fint. Men når jeg kom inn på PCen, alt funket, men alle mine spill, funket ikke. Ikke min andre skjerm, heller. Jeg har prøvd å søke på google og litt sånnt i noen timer nå, men har ikke funnet noe som har hjulpet. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Du får ikke bilde på skjermen ved bruk av 2 skjermer? Prøv en av skjermene først, eller prøv å koble fra en av gangen om det funger, er det dårlig driver, ellers må det være noe med skjermene som ikke gjør dette støttes. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Mangler kanskje skjermkort driver?Men sett mange andre som har hatt problemer med flere skjermer i Windows 10.. Tror det som regel skyldtes manglende driver.Men vet også at det er mange som sliter med ytelse i spill også.. men husker ikke om det gjaldt ATI/AMD kort eller om det var Nvidia.. Du får ta en titt i denne tråden.. Mye å lese igjennom, men vil tro det er massevis av tips der Tror det kan være lurt å begynne ganske langt bak https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1630853 Lenke til kommentar
V3gas3 Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå