dreuf Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har montert disse led spottene i en gang og på soverommet: http://www.clasohlson.com/no/LED%20downlights%20/Pr365610000 Begge settene er tilkoblet hver sin Fibaro FGD-212. Lysene i gangen dimmer fint som bare det, men lysene på soverommet er ikke mulig å dimme. Jeg har prøvd å kjøre samme innstillinger i Domoticz/Open Z-wave, samt å kjøre auto-setup via FGD`en, men får den ikke til å dimme soverommet. Når jeg kjører auto-setup så setter den 77% minimum dim og 85% max dim på soverommet og 11% min, 85% max på gangen. Jeg har prøvd å sette minimum til 11% på soverommet, men det dimmer fortsatt ikke. Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Er det et nøyaktig likt oppsett som fungerer ett sted men ikke et annet? Endret 25. oktober 2015 av Moskus Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 100% likt oppsett. Kanskje jeg burde prøve å bytte dimmerene for å se om den ene kan være DOA? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Kan høres ut som en idé ja. Muligens trafoene først, hvis det er lettere. Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg fant ut av det, denne stod på "mode selected automatically", men når jeg byttet den over til "on/off mode disabled" så kunne jeg dimme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå