Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Google og Youtube er sperret

Anbefalte innlegg

Hei! Hver gang jeg starter Google eller Youtube så får jeg opp meldingen "Personvernfeil, Angripere prøver kanskje å stjele informasjonen din fra www.google.com (for eksempel passord, e-post eller kredittkort). NET::ERR_CERT_DATE_INVALID". Ask.com, Bing og Yahoo funker derimot. Samme med Facebook, Steam og epost. Så da kan det kanskje være et problem med Google+ kontoen?

Jeg har prøvd å oppdatere alle Windows updates som ifølge Chrome hjelp kunne være problemet. Jeg har også skrudd av personvern mot skadelige nettsteder, men begge sidene er fortsatt sperret. Har også scannet dataen for virus og malware, men ingenting ble funnet. Det startet med at Google ikke ville fungere, men Youtube gjorde det en stund. Etterhvert ble den siden også låst. Jeg har prøvd Explorer, Firefox og Chrome og jeg får samme meldingen i alle browserene.

Verdt å nevne at vi har nylig fått ny Linksys router som jeg selv lagde passord til og kanskje jeg kan ha gjort noe feil her(Men det skal vel litt til?). Dette skjedde relativt fort etter at vi fikk ny router. Før jeg fikk satt passord på den nye routeren ville ikke Google eller Youtube åpne seg og jeg fikk samme feilmeldingen. Etter at nettet ikke var "åpent" lenger, så fikk jeg bruke Youtube, men ikke Google. Er ingen trollmann på data, så løsningen er sikkert enkel.

Noen som kunne hjulpet meg med å få tilgang til sidene igjen? Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Har du satt opp en egen router (med NAT) i tillegg til den du kanskje har ifra bredbåndsleverandøren din?

2. Er klokken på PCen din korrekt? Skjer dette på alle PCer hjemme hos deg eller kun en?

3. Benytter du noen form for antivirus/brannmurløsning på PCen?

Endret av AnthonyEdwardS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...