Gå til innhold

Snøhetta viewpoint

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint utsikt herfra på en høstklar dag. Litt annerledes uttrykk enn ditt forrige bilde fra Snøhettemassivet.

Spennende komp. i V1. Mulig at trekonstruksjonen kan virke litt dominerende ?

Vennlig hilsen Ragnar

Hei Ragnar! :)

Du har sikkert vært der oppe du? Det var første gang for meg. Flott utsikt ja, litt mer vidde enn det jeg er vant til fra Sunnmøre. Bua tok litt mye plass i V1 men det er jo ei litt artig bu da!

Lenke til kommentar

Fint utsikt herfra på en høstklar dag. Litt annerledes uttrykk enn ditt forrige bilde fra Snøhettemassivet.

Vennlig hilsen Ragnar

Du har sikkert vært der oppe du? Det var første gang for meg. Flott utsikt ja, litt mer vidde enn det jeg er vant til fra Sunnmøre. Bua tok litt mye plass i V1 men det er jo ei litt artig bu da!

Nei, Hjerkinn og Dovre- området er lite utforsket fra min side, kun det som er lett tilgjengelig langs E6 er blitt meg til del.

Skj

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vennlig hilsen Ragnar

Nei, Hjerkinn og Dovre- området er lite utforsket fra min side, kun det som er lett tilgjengelig langs E6 er blitt meg til del.

Skj

Det ER lett tilgjengelig fra E6 Ragnar. Noen få minutter å kjøre fra E6 opp til parkeringa, derfra er det fin og opplysende vei/sti i 1,5 km. En fjellmann som du tar den turen på noen minutter.

Lenke til kommentar

Fine bilder, skulle gjerne vært der og sett en gang! Arkitektur og natur forent på en vakker måte (i mine øyne). Må si at v2 er veldig fascinerende med det minimalistiske interiøret og den storslagne naturen i bakgrunnen. Godt dokumentert :)

Også kult i v3 der speilingen til skyen blir en forlengelse av fjellet. 

Endret av WiRe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sig mig ligger det i nord Norge eller hvor henne ? smukt sted fine billeder vh Suss

Hei! Nei det ligger i sør-Norge. På vegen mellom Oslo og Trondheim, ca 3 timer fra Trondheim tipper jeg. Det er en fjellovergang som heter Dovrefjell mellom Dombås og Oppdal. Du får ta deg en tur. ? Det største fjellet du ser er Snøhetta, det er 2286moh. Utkikkspunktet ligger på 1220moh. ☺

Lenke til kommentar

Fine bilder, skulle gjerne vært der og sett en gang! Arkitektur og natur forent på en vakker måte (i mine øyne). Må si at v2 er veldig fascinerende med det minimalistiske interiøret og den storslagne naturen i bakgrunnen. Godt dokumentert :)

Også kult i v3 der speilingen til skyen blir en forlengelse av fjellet.

Tusen takk for fin tilbakemelding. Du får ta deg en tur, det er mye flott å se i vår vakre land. :)

Lenke til kommentar

Fine og opplysende bilder med interessant tekst. Dette var helt nytt for meg. Nyttig Norgesreklame :)

Mvh. Rolf

Og selvfølgelig er det arkitektkontoret Snøhetta som har tegnet denne spesielle bua ;)

Før har det vært veldig dårlig skilting, men nå er det store flotte skilter langs E6 på Hjerkinn så nå er det ingen unskyldning lenger. Ut på tur Rolf! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Fin billedserie fra et vakkert landskap , særegen og flott arkitektur med fine detaljer i treet i v1 og v4 . Detaljene kommer spesielt flott frem i v4.

Spektakulær panoramautsikt i v2 og en flott speiling i v3.

Flott formidlet.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Fin billedserie fra et vakkert landskap , særegen og flott arkitektur med fine detaljer i treet i v1 og v4 . Detaljene kommer spesielt flott frem i v4.

Spektakulær panoramautsikt i v2 og en flott speiling i v3.

Flott formidlet.

Mvh

Alec

Takk så mye for fine ord! Alltid hyggelig når du kommer innom på kvelden :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...