eriknor Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Main entrance Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Fint utsnitt med vei og allé inn mot hovedinngang. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Du bor staselig til må jeg si!? Fin alle i flott farge, og vi aner et staselig bygg i andre enden ? Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Flott komposisjon og symmetri. Vakker høststemning. Du kunne kanskje brukt en mindre blender? Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Fine høstfarger og fin symmetri. Bra bruk av teleobjektiv, som gir en fin kompresjonseffekt som forsterker perespektivet. Skal komme Roar i forkjøpet og anbefale et kutt i toppen for å senke blikket og forsterke dybdefølelsen ytterligere Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. @Larssen: Ja, jeg skulle definitivt brukt mindre blenderåpning. Nå var det slik at kameraet var innstilt for annen type motiv (fugler), men da dette plutselig dukket opp, glemte jeg å stille om. @Mikael: Mulig et kutt i toppen vil styrke dybdefølelsen, men om døra plasseres i bildets senterpunkt, vil dynamikken i bildet forsvinne.Må være ærlig å si at jeg aldri har tenkt så mye over dybdefølelse i bildene, men vært mere opptatt av dynamikk og balanse, men skal ha denne "tredje" dimensjonen i mente neste gang Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Mikael har sagt det meste. Men jeg er ikke sikker på om toppkutt er nødvendig selv om det nok gir et spenstigere format. Flotte farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg