MikaelTj Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Barnetv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Betagende uttrykk i ansikt og i særdeleshet øye. Perfekt dybdeskarphet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Very nice capture, Mikael. Best regards. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Hahaha! Vi ser jo i øyet at det er Barne-tv som fanger oppmerksomheten! Veldig bra! ? Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Flott bilde av den lille fjernsynsseeren. Her får du sagt mye på en halv cm skarphet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Herlig refleks i øyet som nok må sloss litt med den grønne nede i kårnern om oppmerksomheten. Jeg scrolla ned og dekket over den grønne og syntes det ble et flott utsnitt med linje ut både på nedre ramme - noe som kanskje også øker spenningen i bildet. Men så er det smaken og baken da. Roar Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Takk for kommentarene Må si meg enig med deg Roar. Har laget en V2 med et tettere utsnitt. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Tæt på må man nok sige..synes det fungere godt her..man kan rigtig mærke øjets klarhed skarphed -..det skaber jo hele motivet..om det grønne skulle være der for neden er jeg lidt i tvivl om..men fint billede vh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg