Åsmund Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hay. Jeg og noen andre skal lage en reklamefilm for aktive foreldre som skal gå på tv2. Jeg trenger da retighetsfri musikk. Er det noe sted jeg kan laste det ned fra nettet? Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) - dmusic.com - iuma.com - fairforshare.com (mp3.com blir visstnok nedlagt den 2. desember) Endret 14. november 2003 av Wayshot Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Musikken bør jo stå til reklamen da, så du tar vel ikke hva som helst. Det fins en del gode musikre her på forumet som med glede kan hjelpe deg. Men jeg mener at etter ett hvis antall år, så er musikken fritt vilt. Mener dette gjelder klassisk musikk. Air av Bach er vel noe jeg ser for meg i en slik reklame film. Kanskje med litt blålig filming, slik som fjotten Per Heimly gjorde i en ganske ny musikkvideo til en norsk artist. Kanskje ikke det beste svaret, men jeg bidrar med det lille jeg kan;) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 takker for svar. jo klassisk er en mulighet jeg har tenkt på, men jeg har ikke funnet noe passende enda. Sangen skal være litt trist, tung, alvorlig men rolig. Jeg har og lurt på å lage sangen selv men ejg har ikke så veldig god erfaring med det. selv om sangen ikke trenger å være så avansert. den trenger ikke å vare i mer en 30 sec. Er det noen her som har lyst til å lage en sang? Jeg må da gi litt mer info, kanskje lage en veivisende melodi eller noe. Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg kan skrive en låt. Problemet er at jeg ikke har noe særlig muligheter til innspilling. Har bare gitar, bassgitar, forsterker og PC. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 kan du ikke legge ut litt mer info da, så skal vi tipse deg så mye du bare ønsker. PS: har du hørt på Air av Bach? Mange fine følelser der. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) ahh...hvilket genialt forum! Jeg kan komme med info seinere, vi må bare komme litt lenger i prosessen. Kanskje til vi er ferdige med filminga da har jeg 2 uker på meg til å redigere. Jeg kommer tilbake til det. men det er en skoleoppgave det det vanker ikke noe penger desverre. Men det skjønte dere sikkert. Endret 14. november 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Hvis du har et OK lydkort, kan du lage musikk som funker som bakgrunnslyd med Band- in a box. MIDI- delen på lydkortet ditt bør være bra, hvis ikke låter det skikkelig "danskebåt".. Endret 14. november 2003 av CastorFiber Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 høres ut som et spennede prosjekt! en snedig ting kan jo være å poste f.eks storyboard, synopsis eller manus for snutten (eller kanskje dette ikke er så lurt likevell?) sånn at man vet mer detaljet hva det er snakk om? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 jeg tenkte på det. vi er 8 stk (tror jeg) jeg har redigeringsjobben. den beste jobben for min del. Jeg skal spørre de andre om de har noe i mot det. Det er ikke noe konkuranse med andre så det går bra tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå