aleckjo Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Kran Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Et mektig flott bilde! Skarpt og fint med en spennende himmel bak. Jo, dette ble bra! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Fint lys fra himmel som fremhever det som er ditt hovedmotiv. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Veldig tøff kran! Bildet er veldig bra teknisk med utmerket skarphet og god kontroll på eksponeringen. De myke skyene står til fin kontrast til den skarpe gule kranen. Det tekniske og estetiske er altså veldig bra. Komposisjonsmessig så synes jeg at bildet blir litt venstretungt. Kanskje fordi kranen skaper en sterk linje som leder blikket til venstre og ut av bildet. Det er ingenting på høyre side som skaper balanse. Helningen på murbygget forsterker effekten ytterligere. Tror derfor jeg ville forsøkt å plassere kranen annerledes i bildeflaten. Enten med mer luft foran bommen, eller med et trangere utsnitt med mye mindre luft på høyre side. Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Et mektig flott bilde! Skarpt og fint med en spennende himmel bak. Jo, dette ble bra! Tusen takk Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Fint lys fra himmel som fremhever det som er ditt hovedmotiv. Vennlig hilsen Ragnar Takk for kommentar Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Veldig tøff kran! Bildet er veldig bra teknisk med utmerket skarphet og god kontroll på eksponeringen. De myke skyene står til fin kontrast til den skarpe gule kranen. Det tekniske og estetiske er altså veldig bra. Komposisjonsmessig så synes jeg at bildet blir litt venstretungt. Kanskje fordi kranen skaper en sterk linje som leder blikket til venstre og ut av bildet. Det er ingenting på høyre side som skaper balanse. Helningen på murbygget forsterker effekten ytterligere. Tror derfor jeg ville forsøkt å plassere kranen annerledes i bildeflaten. Enten med mer luft foran bommen, eller med et trangere utsnitt med mye mindre luft på høyre side. Tusen takk for fin kommentar! Kan si meg enig i at det er venstretungt. Skulle gjerne hatt litt mer luft på venstre side, men det står en annen kran i veien like utenfor bildet. Skal prøve et trangere utsnitt og se hvordan det blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg