NoraCeline-00 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Krise... Trykket på noen av mine 2XU-tights har begynt å sprekke opp og flasse etter bare noen få gangers bruk og vask. Det er jo litt kjedelig på så dyre tights! Hva kommer det av? Og hva kan jeg gjøre for å unngå det? Er det forskjell på typene? Trykket/merkene er jo det som gjør de tightsene spesielle, så det er jo ikke noe kult når de blir ødelagt! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Reklamer på buksa og vask den nye vrengt. Ikke bruk tøymykner. Min har nesten ikke mønster igjen etter ca ett år, men jeg gir litt F i hvordan den vaskes. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Krise... Trykket på noen av mine 2XU-tights har begynt å sprekke opp og flasse etter bare noen få gangers bruk og vask. Det er jo litt kjedelig på så dyre tights! Hva kommer det av? Og hva kan jeg gjøre for å unngå det? Er det forskjell på typene? Trykket/merkene er jo det som gjør de tightsene spesielle, så det er jo ikke noe kult når de blir ødelagt! Treningseffekten blir mindre uten trykk altså? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Krise... Trykket på noen av mine 2XU-tights har begynt å sprekke opp og flasse etter bare noen få gangers bruk og vask. Det er jo litt kjedelig på så dyre tights! Hva kommer det av? Og hva kan jeg gjøre for å unngå det? Er det forskjell på typene? Trykket/merkene er jo det som gjør de tightsene spesielle, så det er jo ikke noe kult når de blir ødelagt! Treningseffekten blir mindre uten trykk altså? Er du av typen som innbiller deg at klærs utseende er irrelevant, og at du har en stil der du ikke bryr deg om andre? AtW Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Krise... Trykket på noen av mine 2XU-tights har begynt å sprekke opp og flasse etter bare noen få gangers bruk og vask. Det er jo litt kjedelig på så dyre tights! Hva kommer det av? Og hva kan jeg gjøre for å unngå det? Er det forskjell på typene? Trykket/merkene er jo det som gjør de tightsene spesielle, så det er jo ikke noe kult når de blir ødelagt! Treningseffekten blir mindre uten trykk altså? Bruker de til hverdags da... På skolen og sånn! Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Krise... Trykket på noen av mine 2XU-tights har begynt å sprekke opp og flasse etter bare noen få gangers bruk og vask. Det er jo litt kjedelig på så dyre tights! Hva kommer det av? Og hva kan jeg gjøre for å unngå det? Er det forskjell på typene? Trykket/merkene er jo det som gjør de tightsene spesielle, så det er jo ikke noe kult når de blir ødelagt! Min tights fra 2XU holder trykket bra. Vasker den på 30 grader med litt normalt pulvervaskemiddel (Blenda Sensitive). Du må ikke bruke tøymykner! EDIT: Har thermoutgaven, ikke den vanlige. Endret 25. oktober 2015 av ostenxx 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå