elementz Skrevet 24. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2015 Bruker Siberia V2 nå men den blir altfor vond oppå hodet etter en stund. Trenger en decent hadset som er veldig komfortabel for bruk for lange perioder med gaming. Vi snakker 6 timer i strekk pluss her. Det er en fordel om mikrofonen er god. Spesielt hvis den minsker støy. Pris oppmot 2ooo,- Viktig for meg i denne rekkefølgen: 1. Komforabelt 2. Bra mic 3. Lyd Hva kan dere anbefale? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2015 Om du kan strekke deg litt, så får du kanskje det beste spill-hodesettet på markedet til ca. 2300. Qpad QH-1339, evt. Beyerdynamic MMX300. Ellers er jeg veldig fornøyd med mitt SteelSeries Siberia Elite Prism. Lenke til kommentar
elementz Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2015 Om du kan strekke deg litt, så får du kanskje det beste spill-hodesettet på markedet til ca. 2300. Qpad QH-1339, evt. Beyerdynamic MMX300. Ellers er jeg veldig fornøyd med mitt SteelSeries Siberia Elite Prism. hvor komfortabel er qpad over lengre periode? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2015 Veldig. Har brukt Beyerdynamic sin versjon av QH-1399 (DT770pro) over ca 3år nå. Kjenner såvidt at man har de på seg. Ikke er de klam å ha på seg over lengere tid heller som er et stort plus i min bok. Du får også tak i reservedeler til disse hodetelefonene, som feks nye hodeputer. Lydkvaliteten er av det bedre, og lydsignaturen er varm med potensiale for mye bass. Lenke til kommentar
elementz Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2015 Veldig. Har brukt Beyerdynamic sin versjon av QH-1399 (DT770pro) over ca 3år nå. Kjenner såvidt at man har de på seg. Ikke er de klam å ha på seg over lengere tid heller som er et stort plus i min bok. Du får også tak i reservedeler til disse hodetelefonene, som feks nye hodeputer. Lydkvaliteten er av det bedre, og lydsignaturen er varm med potensiale for mye bass. Så hva foreslår du? DT770pro eller QH-1399? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2015 Er stortsett samme hodetelefonen. Forskjellen ligger i at QH-1399 har mikrofon mens dt770 mangler dette. Kan selvfølgelig spare deg litt penger og gå for dt770 med en ekstern mic. DT770 koster 1400-1800,- mens QH-1399 koster ca 2400,- Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 24. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Har svært god erfaring med rørforsterkeren og de lukkede hodetelefonene hos http://www.malaaudio.no/ Komfortable, høy kvalitet på lyden og støydemping jeg ikke har vært borti Edit: Tilleggskommentar om DT770. En semi proff musiker på jobben testet sitt DT mot mine, og likte mine mye bedre (For å høre på musikk) Endret 24. oktober 2015 av Mephisto- Lenke til kommentar
elementz Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2015 Har kjøpt QH-1399. Takk for tipset folkens. Går og henter den nå Lenke til kommentar
Skalkesjul Skrevet 3. november 2015 Rapporter Del Skrevet 3. november 2015 Har kjøpt QH-1399. Takk for tipset folkens. Går og henter den nå nå som du har skaffet deg det. Hvordan synes du det er i bruk? har nemelig vurdert å kjøpe det selv. Lenke til kommentar
litera Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Hva tenker folk om åpne vs. lukkede klokker på hodetelefonene? Jeg har alltid hatt lukkede, men hører rykter om at lydbildet blir mer realistisk og at det blir mindre klamt med åpne hodetelefoner. De lider visstnok litt mtp. bass i forhold til sine lukkede motparter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå