Gjest member-296438 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Stairs.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 .... og jeg som trodde at nå har'n sett lyset ut gjennom sprinklene. Jeg ville nappa litt rett ut i øvre venstre for både å bli kvitt den svarte kilen der oppe og få en rett bildekant hvilket vil slå positivt ut her. Ellers godt sett og utført. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Blant de bedre utnyttelser av trapp jeg har sett; til bilde. Meget bra. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Trapper, det liker vi! Noe undertegnede ihvertfall er svak for. Spennende og med et abstrakt uttrykk. Det gule og blå fungerer godt, spesielt i oppe i venstre hjørne, som positiv/negativ form (snur du det på hodet blir det en gul trapp). Endret 24. oktober 2015 av WiRe Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Som Kneppen også er inne på, et lite kutt på venstre side ville ryddet litt og vært positivt for bildet. Fine farger, lys og linjer. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Fine linjer og farger, det sier vel det meste ? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Nydelig bilde! Estetisk tiltalende fargekombinasjon og fin kontrast mellom geometrien i de loddrette linjene og trappen. Usikker angående den utbrente sirkelen i hjørnet. Anntar at den er med for å balansere trappen på venstre side. Jeg skjønner valget, men synes at den blir så dominerende at den tar all oppmerksomheten og blir et naturlig fokuspunkt. Siden bildet tross alt handler om trappen ville jeg prøve en versjon uten flekken. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Takker for fine kommentarer:-) Når det gjelder lyset nede i hjørnet, har jeg prøvd cropping, siden annen type fjerning ikke var aktuelt, og kom til at bildet gjorde seg bedre som det var etter min mening. Synes det gjorde noe med bildet, kanskje en kontrast til den mørke trappa.... Bildet er tatt på NSB bygget i Kr. sand i forbindelse med utefoto i Fokus fotoklubb, der tema var blandingslys. Forøvrig et motiv som vi alle i klubben har prøvd flere ganger, og som vi har "slitt" litt med og få til. Dette var det beste jeg kunne få til under rådene forhold:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg