Gå til innhold

Stairs....

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trapper, det liker vi! Noe undertegnede ihvertfall er svak for. Spennende og med et abstrakt uttrykk. Det gule og blå fungerer godt, spesielt i oppe i venstre hjørne, som positiv/negativ form (snur du det på hodet blir det en gul trapp).

Endret av WiRe
Lenke til kommentar

Nydelig bilde!

Estetisk tiltalende fargekombinasjon og fin kontrast mellom geometrien i de loddrette linjene og trappen.

Usikker angående den utbrente sirkelen i hjørnet. Anntar at den er med for å balansere trappen på venstre side. Jeg skjønner valget, men synes at den blir så dominerende at den tar all oppmerksomheten og blir et naturlig fokuspunkt. Siden bildet tross alt handler om trappen ville jeg prøve en versjon uten flekken.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for fine kommentarer:-)

Når det gjelder lyset nede i hjørnet, har jeg prøvd cropping, siden annen type fjerning ikke var aktuelt, og kom til at bildet gjorde seg bedre som det var etter min mening. Synes det gjorde noe med bildet, kanskje en kontrast til den mørke trappa....

Bildet er tatt på NSB bygget i Kr. sand i forbindelse med utefoto i Fokus fotoklubb, der tema var blandingslys. Forøvrig et motiv som vi alle i klubben har prøvd flere ganger, og som vi har "slitt" litt med og få til. Dette var det beste jeg kunne få til under rådene forhold:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...