Gå til innhold

Kari Trestakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

V5 ble min favoritt i dag, V3 var også fin. Ellers var det jo litt gøy med flaska i v1 da.

Jeg studerte faktisk folkekunst ett år på Akademiet i Rauland etter jeg var ferdig på gymnaset. Lærte ymse gamle teknikker i tre, som sveiping, lagging, karveskurd, knivmaking og slikt. Det var et lærerikt og kjekt år.

Lenke til kommentar

V5 ble min favoritt i dag, V3 var også fin. Ellers var det jo litt gøy med flaska i v1 da.

Jeg studerte faktisk folkekunst ett år på Akademiet i Rauland etter jeg var ferdig på gymnaset. Lærte ymse gamle teknikker i tre, som sveiping, lagging, karveskurd, knivmaking og slikt. Det var et lærerikt og kjekt år.

Det er ikke bare i V1 her jeg serverer skulptur med fremmedelement. Vent til jeg serverer "Kvitebjørn Kong Valemon".

Roar

Lenke til kommentar

Det var en imponerende utnyttelse av motivet - flott serie som byr på variasjon i både utsnitt og etterbehandling.

Bildene fungerer nok aller best sammen som en serie, men om jeg skulle velge en favoritt blir det V2. Det har en fin dybde og dynamikk som skapes av alle de diagonale linjene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott og fargerik billedserie , mange fine og forskjellige synsvinkler .Favoritter blir v1 og v6 .

V6 liker jeg fordi jeg synes den gyldne skulpturen passet så fint med bakgrunnen .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...