Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Merker jeg gleder meg til post match intervjuet, hvilken unnskyldning kommer denne gangen tror dere? Er en stund siden han har angrepet sitt eget staff nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Matic er jo rødt kort waiting to happen hver eneste kamp. Herregud. Ham er et beist utpå der, men han har jo ikke kontroll på de lange lemmene sine. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Fyfaen så pinlig oppførsel fra Chelsea-spillerne og trenerapparatet. Soleklart gult kort. 1 Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) . Endret 24. oktober 2015 av Unitedmann_ Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Merker jeg gleder meg til post match intervjuet, hvilken unnskyldning kommer denne gangen tror dere? Er en stund siden han har angrepet sitt eget staff nå. Han blir å skylde på at dommerne er imot han og Chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Merker jeg gleder meg til post match intervjuet, hvilken unnskyldning kommer denne gangen tror dere? Er en stund siden han har angrepet sitt eget staff nå. Han blir å skylde på at dommerne er imot han og Chelsea. Hadde vært greit med noe odds på det hos Unibet, gode penger å tjene her. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Dommeren har faktisk vært katastrofe, så ingenting å skjule det. Blir til de grader påvirket. Nå er ikke det grunnen til Chelsea ikke leder, men still.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Syns kortene har vært fortjent jeg. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 For en finfin omgang! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Utvisningen var jo riktig, skjønner ikke hva du mener. Chelsea spillerne flokker seg rundt dommer som vanlig og får fortjente gule kort. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Syns kortene har vært fortjent jeg. Kortene er OK. Snakket om flere andre rare avgjørelser. Payet filmer, får frispark. Costa blir smikka til, ingenting. Veldig lite konsekvent dømming. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Syns to gule til Matic er riktig, ingenting å si på dette..Hazard får vel skylda for alt etter denne kampen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Costa blir smikka til, ingenting. Karma Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Syns Costa har oppført seg etter straffen han fikk. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Cesc byttet ut for Mikel? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 HAHAHAHA 1 Lenke til kommentar
Evgeny81 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Costa blir smikka til, ingenting. KarmaBlir litt som å rope ulv, ulv, ulv. Når man først har funnet ut at Costa bruker alle midler for å få avgjørsler til sin fordel, da skal det etter hvert mer til for å få medhold fra dommeren. Så ja, karma er faktisk en slags beskrivelse av det Costa kan vente seg fremover. Fantastisk spiller, men uansett hvordan man ser på det så er det hans egenskyld at han får et negativt fokus. Endret 24. oktober 2015 av Evgeny81 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Har du sett. Mourinho på tribunen han også. Rakner hele Chelsea nå eller? Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Skjønner godt at han blir frustrert. Hisset seg selv opp over dommerne siden august, og så får de at mål feilaktig annullert for offside. Han mangler Van Gaals evne til å avskrive dommerne skyld (i media), og da akkumulerer den frustrasjonen seg for hver dag som går. Ikke bare for Mourinho, men innad i hele laget. Synes Chelsea var bra nok i første omgang til å få med seg ett eller to mål. Nesten litt trist. Endret 24. oktober 2015 av Amoralsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå