Maefteda Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) VS Premier League, runde 10 Upton Park Dommer: Jonathan Moss Lørdag 24.10.15 - 16:00 TV2 Sport Premium 1 4. plass mot 12. plass i PL. West Ham har tatt sterke borteseiere mot Arsenal, Liverpool og Man City, men har slitt hjemme mot antatt svakere lag. Derfor kan det faktisk være gode muligheter for Chelsea i denne kampen. Lagoppstilling West Ham: Adrian Jenkinson - Tomkins - Collins - Cresswell Noble - Kouyate Lanzini - Payet - Zarate Sakho Lagoppstilling Chelsea: Begovic Zouma - Terry - Cahill - Azpilicueta Matic - Ramires Willian - Fabregas - Hazard Costa Endret 24. oktober 2015 av Maefteda 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Er vel lørdag 24.10 kampen er. 3-0 West Ham. Jenkinson x3. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Tror vi skal få det tøft her. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Tipper en jevn og kjedelig kamp med 1-1. Håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Liker størrelsen på WH-drakten. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Hehe, vet ikke hvor alle sammen finner de fine små draktene som f.eks Chelsea sin som jeg stjal fra en annen kamptråd. Skal sies at draktene er veldig fine i år og fortjener å bli sett. Siste ordentlige draktene før de blir ødelagt av dette makkverket av et emblem: Endret 24. oktober 2015 av Maefteda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Christiano har postet bilder av årets drakter, som ligger i «Mal for kamptråder»-tråden. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Flott, da har det blitt endret. Trengte ikke endre lagoppstilling siden begge lag stiller som ventet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Hva er det Mourinho kjøpte de backene for hvis han skal bruke en stopper på backen? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Blir det tap her så blir jeg ikke overrasket om han er sparket innen PL-runden er ferdigspilt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Klarer vi 3p idag?? Ser at Cesc starter igjen, og ingen Baba fra start.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Hva er det Mourinho kjøpte de backene for hvis han skal bruke en stopper på backen?Begynner å lure på om vi må betale en viss sum hvis Baba spiller x antall kamper ila 2015.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Helt krise at Collins starter. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Blir det tap her så blir jeg ikke overrasket om han er sparket innen PL-runden er ferdigspilt. Hahah, du ass Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Skulle ønske det var Man Utd som hadde "I'm forever blowing bubbles". Får frysninger av å høre hele stadion synge den, liker den veldig godt! Lenke til kommentar
Evgeny81 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Håper noen forteller kommentatoren på sumo hvordan Payet uttales. Sist jeg så West Ham kamp var det samme kommentator. Han er veldig flink på å si Payettt? Nekter å tro at det ser slik det uttales. Egentlig en fillesak, men dette er vel tredje West Ham kampen han sier navnet på samme måte. Blir vel mer "Paye" som er korrekt uttale tipper jeg. Noen som vet? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Blir det tap her så blir jeg ikke overrasket om han er sparket innen PL-runden er ferdigspilt. Hahah, du ass Tja, veldig svak sesong så langt, men så har du også den Carneiro-saken som jeg tror går dypere enn at Mourinho ble sint fordi hun løp ut på banen for å gjøre jobben sin. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Skulle ønske det var Man Utd som hadde "I'm forever blowing bubbles". Får frysninger av å høre hele stadion synge den, liker den veldig godt! Synes den er litt sær. Iallefall hvis det skulle være supportersangen til en mektig storklubb. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Håper noen forteller kommentatoren på sumo hvordan Payet uttales. Sist jeg så West Ham kamp var det samme kommentator. Han er veldig flink på å si Payettt? Nekter å tro at det ser slik det uttales. Egentlig en fillesak, men dette er vel tredje West Ham kampen han sier navnet på samme måte. Blir vel mer "Paye" som er korrekt uttale tipper jeg. Noen som vet? http://forvo.com/word/dimitri_payet/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå