Toset Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Noen andre enn meg som ikke kommer innpå MSN messenger idag? Noen som vet hva som er feilen? Får opp en melding at det kan være probløem med tjenesten eller mn internetttilkobling, men alt funket fint igår. Har ikke forandret noe... Lenke til kommentar
Toset Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Hehe, glem det. Sjekket den pene litt hjelp lenken, og der stod det. Vedlikeholdsarbeid på gang. Litt tidlig på morgenen for meg dette Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Egentlig ingen grunn til å poste slike tråder.... Dersom den er nede er det nesten alltid pga. av vedlikehold. Hvordan det blir om ca, 1 mnd når nye hotmail kommer er mer usikkert. Men kjenner jeg MS rett så blir det nok minimalt med problemer. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Egentlig ingen grunn til å poste slike tråder.... Dersom den er nede er det nesten alltid pga. av vedlikehold.Hvordan det blir om ca, 1 mnd når nye hotmail kommer er mer usikkert. Men kjenner jeg MS rett så blir det nok minimalt med problemer. Må vel si meg ganske enig egentlig. Spesielt når det står: "For å sjekke tjenestestatus trykk hjelp". Da hadde man fort funnet ut at det var vedlikehold.... Ble en liten unødvendig post dette også *grin* Lenke til kommentar
xeon Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Egentlig ingen grunn til å poste slike tråder.... Dersom den er nede er det nesten alltid pga. av vedlikehold.Hvordan det blir om ca, 1 mnd når nye hotmail kommer er mer usikkert. Men kjenner jeg MS rett så blir det nok minimalt med problemer. Hm.. Noe som skurrer litt der.. Da kjenner du nok ikke MS rett for det jeg kjenner MS som er bare problemer Lenke til kommentar
LoS Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Egentlig ingen grunn til å poste slike tråder.... Dersom den er nede er det nesten alltid pga. av vedlikehold.Hvordan det blir om ca, 1 mnd når nye hotmail kommer er mer usikkert. Men kjenner jeg MS rett så blir det nok minimalt med problemer. Hm.. Noe som skurrer litt der.. Da kjenner du nok ikke MS rett for det jeg kjenner MS som er bare problemer Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hvordan det blir om ca, 1 mnd når nye hotmail kommer er mer usikkert. Men kjenner jeg MS rett så blir det nok minimalt med problemer. Ehh, ingen som husker da MS gikk fra FreeBSD til ekle windows servere på Hotmail? De hadde jo enorme problemer! Systemet var jo max klikk, dessuten hadde de et STYGT sikkerhetshull! Slik jeg kjenner MS rett så er det maksimalt med problemer. Jeg kjører ikke noe laget av MS pga dette (vel, her i Oxford er det et unntak). Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Egentlig ingen grunn til å poste slike tråder.... Dersom den er nede er det nesten alltid pga. av vedlikehold.Hvordan det blir om ca, 1 mnd når nye hotmail kommer er mer usikkert. Men kjenner jeg MS rett så blir det nok minimalt med problemer. Nye hotmail? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå