Anonym75896532654 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Trenger da DisplayPort 1.2 og vil ha noe som ikke er helt ubrukelig. Har sett på netonnet og komplett men det virker som de som er der er helt ubrukelige. Er det noen med erfaring som kan gi meg litt info? Oppsettet mitt atm er en TV i HDMI inngangen, en 144hz monitor på DVI-I inngangen og det er da ikke andre utganger enn DisplayPort 1.2 og skal det en 60hz BenQ GL2450HM. GPU 980 gtx OC EVGA Endret 23. oktober 2015 av deaf Lenke til kommentar
dbass Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 DisplayPort 1.2 er DisplayPort 1.2 - Kvaliteten avhenger "KUN" lengden man kan overføre. Er den merket som 1.2 i Norge skal den klare spesifikasjonene som er satt til minimumslengde. Alt i denne kabelen er digitalt og kan ikke endre seg med mindre kabelen blir for lang, men da vil du merke det for å si det mildt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Har DP-kabel fra komplett selv. Den fungerer 100% men jeg synes den er veldig stiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå