Fotoskrulla Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Snøhetta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Fint landskapsbilde lady Helene God helg ! Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Fint landskapsbilde lady Helene God helg ! Leif Tusen takk prins Leif ! God helg! Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Flott bilde igjen, liker dettet godt Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Flott bilde igjen, liker dettet godt Tusen takk Lasse! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Nydelig fjellandskapsbilde, det er lett å få en klump i halsen ved et slikt syn. Fint komponert og med en fin og naturlig fargepalett. Liker dette svært godt ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Tror jeg venter til snøhaugene oppsøker meg og ikke omvendt. Men som foto blir det jo absolutt både severdig og flott. Har jo sett deg levere "syltynne" panoramaformater av og til så nevner en at ved å kutte ovenfor den vesle svarte pyramiden ute til venstre så får du en slik som nevnt med god spenning for da får du en diagonal mellom høyre kortside og nedre langside uten at bildet taper nevneverdig på det. Roar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Tror jeg venter til snøhaugene oppsøker meg og ikke omvendt. Men som foto blir det jo absolutt både severdig og flott. Har jo sett deg levere "syltynne" panoramaformater av og til så nevner en at ved å kutte ovenfor den vesle svarte pyramiden ute til venstre så får du en slik som nevnt med god spenning for da får du en diagonal mellom høyre kortside og nedre langside uten at bildet taper nevneverdig på det. Roar Fint landskapsbilde lady Helene God helg ! Leif Tusen takk prins Leif ! God helg! Prins? Konge? Tror jeg venter til snøhaugene oppsøker meg og ikke omvendt. Men som foto blir det jo absolutt både severdig og flott. Har jo sett deg levere "syltynne" panoramaformater av og til så nevner en at ved å kutte ovenfor den vesle svarte pyramiden ute til venstre så får du en slik som nevnt med god spenning for da får du en diagonal mellom høyre kortside og nedre langside uten at bildet taper nevneverdig på det. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Nydelig! Tusen takk Tove! Det er jo forbaska fint dette landet vårt Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Nydelig fjellandskapsbilde, det er lett å få en klump i halsen ved et slikt syn. Fint komponert og med en fin og naturlig fargepalett. Liker dette svært godt ! Mvh Alec Tusen takk Alec! Bildet er rett fra kamera, har ikke gjort noe annet kødd enn å kutte litt himmel. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Tror jeg venter til snøhaugene oppsøker meg og ikke omvendt. Men som foto blir det jo absolutt både severdig og flott. Har jo sett deg levere "syltynne" panoramaformater av og til så nevner en at ved å kutte ovenfor den vesle svarte pyramiden ute til venstre så får du en slik som nevnt med god spenning for da får du en diagonal mellom høyre kortside og nedre langside uten at bildet taper nevneverdig på det. Roar Hei Roar! Jeg lurte faktisk litt på hva jeg skulle gjøre med denne pyramiden, men et bånnkutt tenkte jeg faktisk ikke på, men det kan jo fungere det! De har en tendens til å bli lange og smale bildene mine.... Har flere på lur for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Et flott og velkomponert bilde dette hvor farger og skarphet er veldig bra Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Et flott og velkomponert bilde dette hvor farger og skarphet er veldig bra Mvh Torbjørn Takk så mye for vennlige ord Torbjørn Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Herlig fjellbilde Lenke til kommentar
November001 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Flot landskab. Forgrunden er tom, mellemgrund - stenene, og baggrund - fjeldene er der. Kompositorisk balancerer det på en urolig knivsæg uden balance. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg