olahola Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 hallooo folkens. jeg trenger litt tip/råd om bilen min. Jeg har en Audi A4 2002 2.0l bensin Manuell forhjulstrekk stasjons vogn. Da jeg kjøpte bilen, det var noe galt med clutch. jeg måtte slepen helt ut for at bilen skal gå og da tenkt jeg clutchen må være slitt. Men kjører jeg 30 km i 4 gir, bilen går opp i farta ikke noe slussing i clutchen. Noen sier at clutchen skal være sånn på Audiene. at sleppen litt langt ut. kan det være at clutchen er slitt eller skal det være sånn??? jeg skal få bytta clutch i morgen, men er jeg jævlig usikkel om clutchen er faktisk slitt eller ikke. Takk for svaret! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hvor langt har den gått, og har det noen gang blitt byttet clutch på den? Lenke til kommentar
olahola Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Hvor langt har den gått, og har det noen gang blitt byttet clutch på den? Den har gått 140.000km tror ikke clutchen har blitt bytta . det var den gamle dame som hadde eidn tidligere. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Verksted som bytter clutch på lørdag? Må være bakgårdsmekk Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Om du sett på handbrekket, kan du da slippe ut clutchen uten at bilen kveles i 2. gir med litt turtall? Om vi er usikker på vekstedet bruker vi å teste slik. Er har behandling av clutch, men man finner fort ut om den er slitt eller ikke. Min bil har forsåvidt gått over 2500000 uten clutch skift, så kan fint gå så langt. Men er Subaru da Og hvilket verksted/kjede har åpent på lørdag? Endret 23. oktober 2015 av Freestyle199 Lenke til kommentar
olahola Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Om du sett på handbrekket, kan du da slippe ut clutchen uten at bilen kveles i 2. gir med litt turtall? Om vi er usikker på vekstedet bruker vi å teste slik. Er har behandling av clutch, men man finner fort ut om den er slitt eller ikke. Og hvilket verksted/kjede har åpent på lørdag? Har prøvd det å. og kveler ikke. er en bil mekaniker som skal jobbe svart bare. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Ok, men da er sikkert ikke clutchen ikke utslitt. Få han mekanikker kompisen din til å teste i mårra før dere setter i gang arbeidet Er det noe form for justering på clutch innvendig ved pedalen eller i motorrommet ved clutchen eller andre plass? Kan meget lite om audi, så kan ikke hjelpe så mye Endret 23. oktober 2015 av Freestyle199 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hadde en A6 der jeg måtte slippe pedalen rundt 10-15 cm før den begynte å ta. Ingen problemer under pådrag ellers, slapp aldri og det på en bil med underkant av 200hk. Tipper den var feilstilt. Var iaf veldig vanskelig å huske posisjonen der den grep, så ble kveling sikkert 1 gang per uke. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 20 poeng for bra emnetittel. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå