Rolf Kristensen Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Naturens fyrverkeri Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Flott effekt når solen skinner opp under skyene, som her. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hei Rolf Flott bilde " naturens fyrverkeri " Har også vært slike skyer hos meg, både morgen og kveld God helg ! Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Enda godt det bare var naturens luner. Nevner at her ser jeg minst to ekstra smale panoramaversjoner til. Sikkert flere også men nevner først et kutt nedenfra og over det blå pluss vekk med mesteparten av det blå øverst også. Deretter kuttes rett på oversiden av det rødoransje feltet på oversiden av det blå nede. Resten kan du finne sjøl ved for eksempel å beskjære i sidene og snu og vende på hele formatet eller mindre utsnitt. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Flott effekt når solen skinner opp under skyene, som her. Mange takk Trond Olav ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Hei Rolf Flott bilde " naturens fyrverkeri " Har også vært slike skyer hos meg, både morgen og kveld God helg ! Leif Mange takk Leif ! God helg ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Enda godt det bare var naturens luner. Nevner at her ser jeg minst to ekstra smale panoramaversjoner til. Sikkert flere også men nevner først et kutt nedenfra og over det blå pluss vekk med mesteparten av det blå øverst også. Deretter kuttes rett på oversiden av det rødoransje feltet på oversiden av det blå nede. Resten kan du finne sjøl ved for eksempel å beskjære i sidene og snu og vende på hele formatet eller mindre utsnitt. Roar Mange takk for gode tips Roar ! Jeg har prøvd diverse. Ble nok mest fortrolig med dette som bare er noe beskåret i bunnen. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Holy macaroni!! Dette er sånn morgen det er verdt å stå opp tidlig for å få med seg! Riktig vakkert!? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Spektakulære farger og skyformasjoner. Vanligvis er jeg enig i Roars forslag til kutt etc, men slik jeg ser det blir helheten best med det utsnittet du har valgt. For mye kutt dreper noe av det totale fargespill. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Holy macaroni!! Dette er sånn morgen det er verdt å stå opp tidlig for å få med seg! Riktig vakkert!? Mange takk Helene ! En av de få fordelene med denne årstiden er at solen står ganske seint opp......08.15 fra mitt ståsted her Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Spektakulære farger og skyformasjoner. Vanligvis er jeg enig i Roars forslag til kutt etc, men slik jeg ser det blir helheten best med det utsnittet du har valgt. For mye kutt dreper noe av det totale fargespill. Vennlig hilsen Ragnar Mange takk Ragnar ! Roar har som regel mange gode forslag om beskjæringer, men her er jeg mer enig med deg Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Dette ser flott og dramatisk ut nesten som et fyrverkeri slik du beskriver det. Fine farger og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 Dette ser flott og dramatisk ut nesten som et fyrverkeri slik du beskriver det. Fine farger og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Mange takk Torbjørn ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg