inaktiv000 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hei, hvilken tiddsone er rett for oss nordmenn? Det står jo ikke Oslo i noen av listene. Vanligvis velger jeg den med Stockholm, men det står "Current time zone: W. Europe Standard Time". Det stemmer vel ikke for Norge? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 I norge bruker vi GMT+1, samme som Sverige og Danmark. Current time zone: W. Europe Standard Time = vest europeisk tid. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg gjorde et sjakktrekk en gang. Jeg scrollet ned til jeg så GMT+1 og trykte enter. Det eneste problemet er at jeg valgte Sør-Afrika og der har de tydeligvis ikke sommer-/vinter-tid. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Bruk tidssonen til Berlin du. Det er samme som oss (GMT+1) , og alt skal være i orden med sommertid og slikt der. -Stigma Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 I norge bruker vi GMT+1, samme som Sverige og Danmark. Current time zone: W. Europe Standard Time = vest europeisk tid. Vi er jo i Central European Time, eller hva? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Jau, men det finnes jo flere valg innenfor GMT+1. De har hvertfall ulike innstillinger i forhold til sommer-/vintertid, men hvis det er flere forskjeller bør en jo finne ut hvilken som er korrekt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Så lenge du finner en med byer som du vet har samme tidssone som det er her i Norge så er det bare å velge den. Eksempler: Amsterdam København Stockholm Berlin Brussels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå