AnonymDiskusjon Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg hadde en kjæreste som jeg var sammen med lenge. Han dumpet meg , og tilslutt var vi bare fuckfriends. Og så sluttet han å treffe meg helt. Han skrev litt på meldinger til meg, og spurte om han kunne få beholde nakenbildene av meg... Hvorfor skal han spørre om noe sånnt når han ikke treffer meg mer, og når han virker ikke interessert ut? Forstår dere det? Nå sendte jeg mail til han og spurte om hvorfor... Vet ikke om han svarer engang ; ) Anonymous poster hash: 99372...777 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Tenk om du blir rik og berømt. Hvor mye må du da betale - for å unngå at han selger dem til andre (Media). Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Det at han spør viser vel at ikke har for dårlige intensjoner, fleste ville nok bare hatt de i baklomma for en regnfull dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Føler du ikke for det sier du nei, men gi han creed for at han faktisk spør, noe jeg tror de fleste ikke ville ha gjort. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Dette kan være et psykisk trekk av han. Det gir han følelsen av makt og du får følelsen av å bli undertrykket, samt at du blir usikker. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Føler du ikke for det sier du nei, men gi han creed for at han faktisk spør, noe jeg tror de fleste ikke ville ha gjort. Word. De fleste dudes ville antageligvis bare beholdt de uten å spørre. Han finner vel kroppen din attraktiv og vil ha noe runkemateriale selv om dere ikke er sammen. Noe som er en ærlig sak forsåvidt. 3 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Dette kan være et psykisk trekk av han. Det gir han følelsen av makt og du får følelsen av å bli undertrykket, samt at du blir usikker. Heh.. Ikke nødvendig å overanalysere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå