Morten44 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hei Etter jeg oppgraderte til windows 10 klarer jeg ikke å klone lap toppen til tven med hdmi kabel!! Har også en stasjonær pc som helt uten problemer kloner skjermen. Når jeg ser på innstillninger-system-sjerm så får jeg opp under flere skjermer et altarnativ som sier "dubliser disse skjermene" men dette altarnative får jeg bare opp på den stasjonære maskinen....på lapp toppen mangler dette altarnative på skjerm innstillninger....begge maskinene er som sagt windows 10.....kan noen fortelle meg hvordan jeg kan få fram denne innstillninggen på lapp toppen?? Eller hvordan jeg i hele tatt kloner skjermen på lapp toppen til tven?? Tusen takk for svar!!! Morten Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hold inne Windows tasten og trykk på P. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Har du koblet hdmi kabelen i laptoppen? isåfall - har du lastet ned Windows 10 driverene til skjermkortet ditt? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hadde selv problem med dette etter at jeg oppdaterte til Win 10. Endte opp med å finne noen skjemkort drivere, gamer ikke på maskinen så de som fulgte med windows virket mer enn godt nok. Så var det problem med oppløsning. Satte ned denne og fikk til slutt bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå