heipameg Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hei, Jeg har alltid hatt lyst til å dra til Korea, jeg synes det virker spennende. Hører selv på k-pop og slikt, men kan da ikke språket. Jeg regner med å få minst 4,5 i snitt (håper jeg, etter mine regninger som jeg prøver å ha så realistiske som mulig, og hva jeg faktisk kan få til). Jeg har hørt at Korea dekker alt av reise, universitet, opphold og lommepenger. Stemmer det? Jeg vil gjerne studere sykepleier, kan man gjøre det gjennom dette programmet? Er det noen som har erfaringer eller kunnskap? Å kunne få et slikt scholarship i Korea hadde vært drømmen for meg! Vil da selvfølgelig etter endt utdanning i Korea kunne gå rett til sykepleierjobben Hva er kravene? Vil jeg kunne klare det? Jeg har også hørt at de dekker 30-100%, spørs på resultatene dine. Men hvordan vet jeg hva jeg får? Hvor og hvordan søker jeg? Lenke til kommentar
( ) Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 "Scholarship" sier ikke noe om hva du egentlig snakker om her: Hvem er det som gir disse scholarships ? Hva stiller de som krav ? Lenke til kommentar
Mithridates Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Nå blir studendvisum i Korea bedre: https://www.facebook.com/newsarirang/videos/1039685002780422/ Nå kan man jobbe lettere med et studentvisum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå