Leif Olsson Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Kystvakta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Det er godt at noen vokter kysten vår Flott bilde av skuta mot den mektige naturen i bakgrunnen. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Det er godt at noen vokter kysten vår Flott bilde av skuta mot den mektige naturen i bakgrunnen. Mvh. Rolf Hei Rolf Takk før hyggelig kommentar ? God helg Leif B-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Ja, kanskje like greit å forevige den først som sist. Det er jo røster ute som vil fjerne Kystvakta fra Sortland. Men dette er ikke Sortland etter hva jeg ser av landskapet i bakgrunnen - mer på dine trakter kanskje? Jeg ville vel hatt mer luft foran og kanskje ørlite mindre bak. Men så er det den beryktede smaken og baken igjen da. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Hei Roar Takk før hyggelig kommentar Smaken, baken? Så riktig, det er mine trakter, kystvakta bruker kjøre til Andfjorden og det er Senjafjellene i bakgrunnen. God helg ! Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg