Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Laxmi Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Blir ikke helt enig med meg selv om skinnet fra lyset, særlig fra panne i V1 er for sterk eller ei. Mulig det tar bort noe av oppmerksomheten fra et uttrykksfullt portrett. Dette er det sikkert delte meninger om, men så er det i all fall nevnt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Blir ikke helt enig med meg selv om skinnet fra lyset, særlig fra panne i V1 er for sterk eller ei. Mulig det tar bort noe av oppmerksomheten fra et uttrykksfullt portrett. Dette er det sikkert delte meninger om, men så er det i all fall nevnt. Vennlig hilsen Ragnar Når jeg ser nærmere på det nå så tror jeg du har rett. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2015 Blir ikke helt enig med meg selv om skinnet fra lyset, særlig fra panne i V1 er for sterk eller ei. Mulig det tar bort noe av oppmerksomheten fra et uttrykksfullt portrett. Dette er det sikkert delte meninger om, men så er det i all fall nevnt. Vennlig hilsen Ragnar Når jeg ser nærmere på det nå så tror jeg du har rett. Roar Sjekket bildene jeg har gått ut fra og finner det samme der. RAW filene har jeg ikke lenger. Antagelig for det sterke tropelyset på stranda ta litt av skylda. prøvde å dempe, men lyktes ikke. R Lenke til kommentar
okjo Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Av disse 3 syns jeg V2 er klart det beste, V1 blir for rett på..og som nevnt før for mye lys på kinn/panne. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Personlig synes jeg V2 skiller seg klart ut som det beste portrettet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Tre flotte bilder hvor jeg synes v1 og v2 fungerer som portretter mens v3 er mer over i det kunstneriske uttrykket . Foretrekker v2 med den fine posituren . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg