Eivor Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg prøver å finne ut av dette med søkemotoroptimalisering. Ofte blir det unaturlig å ha tekst på hjemmesida som "Jeg kan fikse din sykkel her i Oslo". Det passer kanskje bedre med "Jeg fikser sykler i Oslo". Den som trenger hjelp med en sykkelreparasjon vil kanskje skrive "fikse" "sykkel" "Oslo". Lurer egentlig på om Google fanger opp bøyinger? Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Se svar her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1689497&p=22826508 Google er jeg 90% sikker på at "fanger opp bøyinger" på den måten at google vet at fikse og fikser er ganske likt, men ikke helt likt. En artikkel med verbatim match vil selvsagt rankes høyere opp, med mindre du tidligere har søkt mye på det andre ordet (eksempelvis). Når man prøver å finne ut av SEO (som blir mindre og mindre en greie, i takt med at søkemotorene blir mer og mer sofistikerte). Min personlige mening er at SEO er noe som er lurt å tenke på i det store bildet (altså at man har metatags og generelt gode titler på linker etc, men å f.eks skrive om setninger i brødtekst vil jeg påstå har lite for seg. Lykke til! Lenke til kommentar
Eivor Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 Takker så mye for svar og link.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå